Gå til innhold

Stalker-studioet trosser krigen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har ventet på en stor overhaling av spillet. Spilte det I rundt 45 timer når det kom ut på GP, likte det veldig godt på tross av bugs, manglende a life, og en hinsides trading økonomi i spillet. Så kjøper det på steam når "2.0" utgaven kommer.
Skrevet
Anfieldtheplacetobe skrev (15 timer siden):

Har ventet på en stor overhaling av spillet. Spilte det I rundt 45 timer når det kom ut på GP, likte det veldig godt på tross av bugs, manglende a life, og en hinsides trading økonomi i spillet. Så kjøper det på steam når "2.0" utgaven kommer.

Sjøl så jeg meg nødt til å modde vekt og økonomi, da jeg rett og slett ikke har tid til å legge ned timene som trengs for å bygge opp kapital og inventory i grunnspillet. Da mister man imidlertid litt nerve, siden knapphet er et viktig element i den litt skumle og paniske følelsen man sitter med i The Zone. Det var dog eneste alternativ for meg for å komme gjennom på rimelig tid. 

Spillet leverer i hvert fall meget godt på stemning, og det er jeg svært glad for. Stalker er et av disse spillene som har en helt unik atmosfære og "følelse", og jeg er meget glad for at de klarte å ta med seg dette fra de gamle spillene til det nye. Det meste annet kan fikses/patches/moddes. 

Jeg gleder meg uansett til utvidelsen(e). Jeg storkoser meg like mye i digitale Chernobyl nå som jeg gjorde i 2007.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...