TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 03:16 Skrevet søndag kl 03:16 (endret) Er det noen andre som har opplevd denne buggen her? Overwatch heltene plutselig forsvant. Hvis du ikke orker og se hele videoen, så hopp til 5:21:10. Det er der denne buggen jeg snakker om begynte og starte. Og når jeg prøvde og gå inn på profilen min sånn jeg viser i videoen, da låste alt seg. Jeg får ikke trykket tilbake heller. 😩 Men, det hjalp og restarte selve spillet, da fungerte alt som det skal. 🤔 Jeg har aldri opplevd en slik bug før. Håper jeg ikke er alene med denne buggen. Endret søndag kl 03:40 av TheDarkSycamore - SCM
TheDarkSycamore - SCM Skrevet mandag kl 04:28 Forfatter Skrevet mandag kl 04:28 Jeg spurte om noe altså. 😔😒
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 07:46 Forfatter Skrevet i går, 07:46 Hvorfor er det så stille her? 🤔
mobile999 Skrevet i går, 11:40 Skrevet i går, 11:40 Det er vel ikke så mange her som spiller Overwatch i drøyt 5 timer, dessuten er det ikke uvanlig at småfeil dukker opp og at man må starte spillet på nytt. Du har ikke spilt Assassins Creed Syndicate? Det må restartes ganske ofte.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 11:48 Forfatter Skrevet i går, 11:48 (endret) mobile999 skrev (14 minutter siden): Det er vel ikke så mange her som spiller Overwatch i drøyt 5 timer, dessuten er det ikke uvanlig at småfeil dukker opp og at man må starte spillet på nytt. Du har ikke spilt Assassins Creed Syndicate? Det må restartes ganske ofte. Selv om det ikke er så mange her inne som spiller det og det spillet, trenger ikke og bety at man skal lavere i og prøve og hjelpe en som trenger hjelp til noe. 😒😒 Assassin Creed er ikke min type kopp med te, det kan ikke jeg si noe på. 😌😔 Uansett, setter jeg pris på hvilken som helst svar. ☺️🤗 Takk for at noen svarte til slutt iallefall. Ærlighet kommer man lengst med. Endret i går, 11:54 av TheDarkSycamore - SCM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå