Spillredaksjonen Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Dune: Awakening nominert til BAFTA Det norske spillet får knallhard konkurranse i kategorien beste flerspiller. Les hele saken på Gamer.no»
BakaBerg Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars (endret) Har 430 timer i D:A. Genuint kult spill, med åpenbare svakheter. Problemet er at funcom nesten er der at det er genialt, også ødelegges det ofte av at "visjonen" deres ikke samstemmer med hva spillere vil ha. Samtidig, så er det det kreative som gjør dette spillet så bra også, slik at den balansegangen er utrolig vanskelig å treffe. Personlig elsker jeg forandringene i chapter 3, veldig bra historie, veldig kule dungeons. Men de har store mangler. For lite loot, grindy og durability systemet snakker imot forandringene deres. Det er veldig kult med en hybrid mellom survival og looter(mmo stil) stil. Men de har litt å gå på. Pvp er også ikke bra, og var egentlig aldri det her. Men det er noe helt utrolig fett med splllet. Jeg elsket alle 430 timene mine, men har pakket sammen basen min, og lagt det på hylla pga stor irritasjon rundt durability, loot og tiden man investerer. Endret 16. mars av BakaBerg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå