Gå til innhold

skjære ut viftegriller

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har tenkt å skjære ut noen viftegriller i toppen av kabinettet, er blitt vandt med stikksagen nå.. og trenger hjelp til mønster ..

dette har jeg nå laget :

mod.jpg

noen som har forslag til noe litt kulere ? men alikevell ikke altfor avansert.. et stikksag blad er ikke sååå tynt..

Endret av PandaMartin
Videoannonse
Annonse
Skrevet

lag et hull med flammer rundt, det har jeg lyst til å gjøre med min vannkjøling, men jeg har bare en liten radiator så det er tvilsomt at jeg kommer til å gjøre det.

men det bør jo også stå i stil til uskjæringen av vinduet ditt (om du har det) og resten av kabinettet

Skrevet

topp.jpg

der er nye toppen.. skjære inn det hvite blir vell mer praktisk en å lage noe i midten.. pluss jeg får 2 kule ninjastjerner :devil:

driver nå å finpusser sidedøren.. men jeg vil ha forslag til en litt mer avansert ninjastjerne :(

Skrevet

lite innspill til de siste viftegrillene dine..

de sperrer for veldig mye luft.. Åpningen i midten vil jo ikke ta unna noe luft da den blir sperret av senteret i vifta.. Viftegrillen bør være så åpen som mulig samtidig som den beskytter vifte/fingre...

forslage her var forsåvidt bedre(i mine øyne :) ) kanskje med en litt mindre "stjerne" i midten?

mod2.jpg

Skrevet

Forslag nr 2 var best! Disse var rett og slett RÅ :)

Samme om den skyfler mindre luft, tror den viftegrillen har mer kosmetisk hensikt enn praktisk. Vi må få se bilde når grillene er ferdige :) GL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...