Spillredaksjonen Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Anmeldelse: Pokémon Pokopia Pokopias sjarm holder ikke i lengden. Les hele saken på Gamer.no»
simalarion Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Sliter veldig med at Pokemon ikke helt får bestemt seg for om de retter seg mot de aller minste eller ikke, for jeg har kjøpt et pr av de nyeste pokemon til mine barn men de får ikke progresjon da JRPG spill som vanlig skal ha evig lange monologer ofte om ingenting, men når det krever at du må svare i lange samtaler på Engelsk for å komme videre (konstant) så faller de minste fra får de får ikke spilt det alene. Jeg har selv spilt ganske mye Pokemon men har aldri orket å faktisk runne et for jeg blir tæret i stykker av repiteringen samt følelsen av at dette strengt tatt er spill for de aller minste slipper aldri taket, men jeg har ikke latt det stoppe meg selvsagt, for dette er OK tidspfordriv, men Pokemon har ikke vært veldig mye mer en det for min del.
LampeLars94 Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars simalarion skrev: Sliter veldig med at Pokemon ikke helt får bestemt seg for om de retter seg mot de aller minste eller ikke, for jeg har kjøpt et pr av de nyeste pokemon til mine barn men de får ikke progresjon da JRPG spill som vanlig skal ha evig lange monologer ofte om ingenting, men når det krever at du må svare i lange samtaler på Engelsk for å komme videre (konstant) så faller de minste fra får de får ikke spilt det alene. Jeg har selv spilt ganske mye Pokemon men har aldri orket å faktisk runne et for jeg blir tæret i stykker av repiteringen samt følelsen av at dette strengt tatt er spill for de aller minste slipper aldri taket, men jeg har ikke latt det stoppe meg selvsagt, for dette er OK tidspfordriv, men Pokemon har ikke vært veldig mye mer en det for min del. Ja, har sagt det samme selv. Ingen unger som har tålmodigheten til de jævla 30 min lange åpningssekvensene i Pokemon. Man får jo omtrent ikke spille lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå