Gå til innhold

Hodetelefoner til omkring 5-600

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke hodetelefoner anbefales til omkring 5-600 kroner? I så fall, hvilken butikk selges de billigst i? Har tenkt å bruke de hovedsaklig til musikk sammen med en iRiver IMP-350 MP3/CD spiller...

Har hørt veldig mye bra om Koss PortaPro, men finnes det bedre alternativer?

Forresten, har PortaPro livtidsgaranti? Synes å ha hørt dette... I så fall, hvordan funker dette? Skal jeg bare stikke innom butikken, og kreve nye om de gamle blir ødelagt? :ermm:

Takker for alle svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koss sine porta pro er regnet som veldig gode hodetelefoner.

Livstidsgarantien innebærer at du tar det med tilbake dit du kjøpte det og så sender de dem inn for reperasjon.

Skrevet
Jeg synest ikke at de funker så godt til pc spilling pga ledningen er kort.

Det er jo ikke dets største problemet ettersom det finnes forlengelses-ledninger...

Skrevet
Jeg synest ikke at de funker så godt til pc spilling pga ledningen er kort.

Ja, den har kort ledning, så forlenger eller uttak i front er et must isåfall.

En liten ting om garantien også, hvis du har klart å ødelegge dine portapro kan du i de fleste butikker som fører modellen bare levere de inn og få nye på minuttet, noe som er et stort pluss i margen, dette kommer selvsagt an på butikken og om de er villige til å gjøre det men i de fleste tilfeller går det greit :thumbup:

Skrevet

Eg synst at høretelefonene bør dekke heile heile øre. Ikkje ligge å klemme på øret.

Ved å ligge rundt øret og gi øret eit hulrom, kan du sitte uendelig ved pcen utan å få vondt i ørene pga presset mot øret.

Dette ser sjølvsakt ganske teit ut på bussen, men ved pcen er det ingen som bryr seg og det filtrerer ut bakgrunns lyder. Ergo lettare å høre skrittene bak deg i cs :p

Skrevet
Er det verdt å betale 500 kroner for PortaPro? Er lyden mye bedre enn de ørepluggene som følger med iRiver's MP-350? :roll:

Headset er ca. 1451457425151251531515379695737 ganger bedre enn øreplugger! Mere bass, bedre lyd, blir ikke ubehagelig (hvertfall hvis du har skikkelige godsaka) og... ja..

:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...