Gå til innhold

Test: Razer Huntsman og Wolverine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg kjøper aldrig razer fordi jeg veit at razers kvalitet er den største møkka på markedet hadde jeg hatt uenmdelig med penger da hadde jeg sikkert kjøpt Razer produkter men siden jeg ikke ahr det og liker kvalitet foran kvantitet så kjøper jeg logitech for det meste min proteus core hero funker enda 2 pr etter kjøpet min razer Naga døde 3 uker av bruk samme med dem 3 andre Razer musene jeg hadde inklusive Ouroboros Razer er noe dritt og folk som mener annet har sikkert mer penger en det jeg har
  • Liker 1
Skrevet

Razer er desverre bare pene å se på, ikke mye anna. Jeg hadde en Razer Hutsman Elite, varte i kanskje 3-4 år før taster feilet, maling flerra, armlenet kløp meg i armen pga bitte små kanter i metallet. Altså dette var ett ca 2000kr tastatur!

Samme med Razer Nari Ultimate i rosa. Fin, enkel å lade med en docking. Men den rosa fargen gikk rett og slett i oppløsning etter ett år!

Fått mye mer glede og kvalitet ut av de jeg har nå: Logitech G520 Lightspeed, G715 tastatur med armstøtte og Steelseries Nova Pro

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Queen Moja skrev:

Razer er desverre bare pene å se på, ikke mye anna. Jeg hadde en Razer Hutsman Elite, varte i kanskje 3-4 år før taster feilet, maling flerra, armlenet kløp meg i armen pga bitte små kanter i metallet. Altså dette var ett ca 2000kr tastatur!

Samme med Razer Nari Ultimate i rosa. Fin, enkel å lade med en docking. Men den rosa fargen gikk rett og slett i oppløsning etter ett år!

Fått mye mer glede og kvalitet ut av de jeg har nå: Logitech G520 Lightspeed, G715 tastatur med armstøtte og Steelseries Nova Pro

Beklager, mente Viper V2 Pro, ikke Nari Ultimate

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...