Spillredaksjonen Skrevet lørdag kl 21:40 Skrevet lørdag kl 21:40 Ubisoft møtt med storstreik En tredagers internajsonal streikeaksjon mot Assassin's Creed-utgiveren har satt nye rekorder. Les hele saken på Gamer.no»
CorvusRaven Skrevet lørdag kl 21:51 Skrevet lørdag kl 21:51 Hva er galt med Ubisoft? Syns dem er bra jeg. 1
GameWizard Skrevet lørdag kl 21:59 Skrevet lørdag kl 21:59 CorvusRaven skrev (7 minutter siden): Hva er galt med Ubisoft? Syns dem er bra jeg. Eneste tingen Ubisoft kom med i år som jeg er hyped på å kjøpe neste uke på Switch 2 1
phraze Skrevet mandag kl 07:59 Skrevet mandag kl 07:59 CorvusRaven skrev: Hva er galt med Ubisoft? Syns dem er bra jeg. Gjør litt research. Men jeg kan gi deg noen få eksempler. - Copy-paste spill årlig. - Mangle på respekt for kultur i land de setter spillene sine i. - Mikrotransaksjoner fra helvete - Ræva arbeidsforhold for de ansatte - Trakassering av kvinnelige ansatte - Toppsjefen er en vandrende idiot. Et ufyselig menneske av nye dimensjoner. Listen er lang, dette er vel knapt 5% av hva som er feil med Ubisoft. 1
CorvusRaven Skrevet mandag kl 09:09 Skrevet mandag kl 09:09 phraze skrev (1 time siden): CorvusRaven skrev (På 14.2.2026 den 22.51): Hva er galt med Ubisoft? Syns dem er bra jeg. Gjør litt research. Men jeg kan gi deg noen få eksempler. - Copy-paste spill årlig. - Mangle på respekt for kultur i land de setter spillene sine i. - Mikrotransaksjoner fra helvete - Ræva arbeidsforhold for de ansatte - Trakassering av kvinnelige ansatte - Toppsjefen er en vandrende idiot. Et ufyselig menneske av nye dimensjoner. Listen er lang, dette er vel knapt 5% av hva som er feil med Ubisoft. Jeg bryr meg ikke om det du sier der, det er teknisk. Bryr meg kun om spillet funker for meg, bryr meg ikke om alt annet så lenge jeg har det bra med MITT SPILL: Hva firma gjør bryr jeg meg svært lite om. Dem får gjøre hva dem vil.
Gunfreak Skrevet mandag kl 10:03 Skrevet mandag kl 10:03 53 minutes ago, CorvusRaven said: Jeg bryr meg ikke om det du sier der, det er teknisk. Bryr meg kun om spillet funker for meg, bryr meg ikke om alt annet så lenge jeg har det bra med MITT SPILL: Hva firma gjør bryr jeg meg svært lite om. Dem får gjøre hva dem vil. Så bra at du er for at bedrifter skal utnytte og missbruke arbeidere da, får håpe du kommer i et slikt sted en gang, ser ut som noen mennesker ikke kan bry seg før det skjer med dem selv. 2
CorvusRaven Skrevet mandag kl 10:04 Skrevet mandag kl 10:04 Gunfreak skrev (Akkurat nå): Så bra at du er for at bedrifter skal utnytte og missbruke arbeidere da, får håpe du kommer i et slikt sted en gang, ser ut som noen mennesker ikke kan bry seg før det skjer med dem selv. Ja, hvorfor bry seg om ting man ikke har noe med som privatperson? Er vel staten som må ta ansvar følge opp bedrifter/Firma?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå