Svein M Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Jeg ser der er to utgaver utgaver: Tumbleweed For Developers, openSUSE Contributors, Gamers and Linux/FOSS Enthusiasts Rolling release with the latest packages provided by the openSUSE Project. Leap For Sysadmins, Enterprise Developers, and ‘Regular’ Desktop Users Regular release with the benefits of both enterprise-grade engineering and community-developed innovation. https://get.opensuse.org/desktop/
Svein M Skrevet 9. februar Forfatter Skrevet 9. februar Tumbleweed virker å ha et godt system for å gjøre rolling release med god stabilitet. Mens Leap er en mer tradisjonell veldig stabil versjon. 1
HawP Skrevet torsdag kl 23:00 Skrevet torsdag kl 23:00 Ja, jeg har sjelden hatt problemer med Tumbleweed og oppgraderinger. Og nå ser at det faktisk ut som at det er mulig å gjøre "distro upgrade" (dvs. oppgradere til nyeste Tumbleweed) med Discover også, tidligere var det kun fra terminalen så vidt jeg vet. Det finnes også Slowroll, som mer eller mindre er Tumbleweed med ca. 1 md. forsinkelse på oppdateringer som ikke er sikkehets-/bugfikser, disse kommer nokså umiddelbart (slik jeg forstår det).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå