Gå til innhold

Flere Game Pass-spill for januar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Betalte vel for GP i nesten 4 år før de gikk bananas med forrige pris økning. Godt mulig de tjenter penger på det i det lange løp, og jeg er i minoritetsgruppa som faktisk sa opp og ble vekk. Det sitter for meg veldig langt inne å starte å abonere på nytt igjen, blir nesten mer prinsipp enn noe annet.
Skrevet
Anfieldtheplacetobe skrev:
Betalte vel for GP i nesten 4 år før de gikk bananas med forrige pris økning. Godt mulig de tjenter penger på det i det lange løp, og jeg er i minoritetsgruppa som faktisk sa opp og ble vekk. Det sitter for meg veldig langt inne å starte å abonere på nytt igjen, blir nesten mer prinsipp enn noe annet.
Hvor mye er GP nå? 309 kroner/ måneden for Ultimate? Om jeg hadde vært en NAV'er nå hadde jeg lett betalt den prisen for hva jeg får. Death Stranding alene er vert det, men er flere gode spill kun på denne listen (Burde få spilt Talos Principle en dag snart). Jeg personlig har ikke bruk for GP (har spillt DS leneg siden og spiller DS2 nå =D ), men synes ikke prisen for 8-9 pils i måneden er fryktlig dyrt. Xbox må jo tjene tilbake det de al ut av alle oppkjøpene dems.
Skrevet

Aldri prøvd GP. Men frister lite å miste tilgang til spill man har lagt mye tid i. Har over 400 timer i Spacemarine 2, bare tanken på å miste det.....grøss.

Har de fixa mye av problemene med crossplay som var før? Jeg og en kompis kunne ikke spille Darktide sammen pga jeg ikke var på GP og han var.

Skrevet
The Jarl skrev:

Aldri prøvd GP. Men frister lite å miste tilgang til spill man har lagt mye tid i. Har over 400 timer i Spacemarine 2, bare tanken på å miste det.....grøss.

Har de fixa mye av problemene med crossplay som var før? Jeg og en kompis kunne ikke spille Darktide sammen pga jeg ikke var på GP og han var.

GP finner nå automatisk alle spillene man har på Steam og andre plattformer og legger dem til i menyen . Jeg har ikke testet crossplay så mye selv , men mye har skjedd med GP og det er ikke umulig at det funker nå .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...