Paratech Skrevet torsdag kl 12:34 Skrevet torsdag kl 12:34 (endret) Selv om ånder er usynlige så foretar de seg ting i den fysiske verdenen, de får ting til å skje der. Og dersom du skulle være så uheldig å oppdage (Gjennom ditt intellekt) at du ser at der er marionettdukker som styres fra en annen plass. Hvis du oppdager dette (Noe som er vanskelig fordi det er en ånd bak) så er ånden nødt til å ha en unnskyldning for hans eksistens: Når du oppdager den, så sier du kanskje: "Hvem er du?" og den svarer: "Jeg er den som helbredet menneskene litt, ser du ikke det" Men så var der en ond ånd der også, og mannen spurte: "Hvem er du?" men den onde hadde ikke foretatt seg noe godt i verden så han kunne ikke gi noen unnskyldning for hans eksistens, så mannen avslørte at han måtte være fremmed og ond. Ingen visste hva han gjorde der. Den første ånden hadde sikret sin trygghet ved å helbrede noen mennesker her og der, og menneskene fikk da en anelse om hvem han måtte være dersom de kunne fornemme han ved uhell, så hadde de svaret fra før, og han slapp unna med det enkle svaret. Da ånden ble oppdaget ved uhell, de så bare en skygge i skogen, da sa ånden "Jeg er jo han som helbredet dere av og til, ser du ikke det?" Man kan aldri være for trygg dersom man mangler en identitet. Åndens identitet var sikret gjennom de få helbredelser han gav menneskene. Hver gang ånden ble oppdaget av noen, så pekte han "Se på helbredelsene der borte, det er ham jeg er" og så forsvant han inn i skogen igjen, og borte ble han. Den onde ånden hadde oppdaget den første åndens smarte måte å skape seg id på, han gjorde det samme, han gikk inn i verden og helbredet noen mennesker der, og så forsvant han igjen. Da menneskene oppdaget ånden spurte de hvem han var, så svarte han "Ser du ikke det da, jeg er han som helbredet noen av dere" Da menneskene oppdaget en fremmed mystisk ånd i skogen ved uhell neste gang, så sa de "Akkurat, det må være han som helbredet noen av oss, vi lar han være i fred og unngår å spørre han hvem han er" Ånden sa: "Det er bedre å identifisere seg på forhånd enn å reise opp ID kortet akkurat idet de tar meg på fersken" De så noe i skyggen av et rom i et hus, en ånd kanskje, så spurte de "Hvem er du?" og ånden reiste ikke id kortet sitt fordi han hadde allerede gjort mirakler i verden som de kunne bruke for å identifisere ham. Ånden hadde "pass" til å vandre blant folk og fe uten å bli stoppet for kontroll. Han vandret mellom menneskene trygt 99% av gangene, men av og til ble han oppdaget, og måtte da levere passet sitt og identifisere seg. Og da pekte ånden på "Ser du ikke de få helbredelser i verden som jeg har gjort, jeg er ham" Ånden reiste opp passet sitt og sa: "Ser du de få jeg har helbredet, jeg er ham" og så sa han "Selv om du tok meg på fersken og oppdaget meg her i skyggen denne gangen, så har jeg pass til å vandre blant ditt folk, så du behøver ikke bli nysgjerrig på hvem jeg er" og så forsvant inn i skogen. En annen gang stod det en mann med en kikkert og så en ånd langt inne i skogen, ånden reiste passet sitt med hånden, ånden visste at han ble tittet på fra lang ifra. Så sa ånden "Kan jeg gå nå?" Endret torsdag kl 13:04 av Paratech
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå