Gjest f7b06...931 Skrevet 21. desember 2025 Skrevet 21. desember 2025 Iki skrev (19 minutter siden): Da slutter du å holde på med ham. Så enkelt er det. Takk for råd. Han bare sårer meg Anonymous poster hash: f7b06...931
Gjest 3c273...a68 Skrevet 23. desember 2025 Skrevet 23. desember 2025 Gjest f7b06...931 skrev (På 21.12.2025 den 9.31): Du høres ut som en man kan stole på, du er åpen og ærlig Han jeg holder på med... han er ikke åpen og ærlig (føler jeg). Og det er derfor jeg blir "redd". Har datet 1 år, vi er enda ikke kjærester. Føler han vil EIE meg. Kun det. Anonymous poster hash: f7b06...931 Takk for det Slik jeg leser det er ikke problemet da at han har venninner, men at han ikke er til å stole på. Jeg tenker at da mangler det noe fundamentalt i det som skal være grunnmuren i et forhold. Om man må gå å lure på om partner er utro så blir du utslitt. Det er nok av sjangser i livet der en som vil være utro kan være det relativt ubemerket. Da blir enhver jobbreise, guttetur og overtid en angst for hva som egentlig skjer, og man blir helt utslitt av å gå med klump i magen. Så om dere har datet i ett år, ikke er kjærester og allerede har slike tanker som nå så vil jeg nok anbefale å gå videre. Anonymous poster hash: 3c273...a68
Gjest f7b06...931 Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 Gjest 3c273...a68 skrev (På 23.12.2025 den 10.41): Takk for det Slik jeg leser det er ikke problemet da at han har venninner, men at han ikke er til å stole på. Jeg tenker at da mangler det noe fundamentalt i det som skal være grunnmuren i et forhold. Om man må gå å lure på om partner er utro så blir du utslitt. Det er nok av sjangser i livet der en som vil være utro kan være det relativt ubemerket. Da blir enhver jobbreise, guttetur og overtid en angst for hva som egentlig skjer, og man blir helt utslitt av å gå med klump i magen. Så om dere har datet i ett år, ikke er kjærester og allerede har slike tanker som nå så vil jeg nok anbefale å gå videre. Anonymous poster hash: 3c273...a68 Takk for svar og råd ❤️ Anonymous poster hash: f7b06...931
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå