Vokteren Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Gjest 643e6...a23 skrev (2 minutter siden): Vi sier akkurat de samme tingene, men det er bittert/avvisende/kaldt når det er en kvinne som gjør det. I din bok skal man helst være naiv og falle for alle løgner som blir servert, ikke sant? Styrker igjen poenget i mitt innlegg. Tøv igjen. Det fremstår like stakkarslig om en kvinne velger å være kronisk snurt som en mann som velger den samme «utveien» ….
Gjest 643e6...a23 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vokteren skrev (2 minutter siden): Tøv igjen. Det fremstår like stakkarslig om en kvinne velger å være kronisk snurt som en mann som velger den samme «utveien» …. Ja, da er du like kald/bitter som meg. Gratulerer igjen, liker visst å samle medaljer? Anonymous poster hash: 643e6...a23
Vokteren Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Gjest 643e6...a23 skrev (1 minutt siden): Ja, da er du like kald/bitter som meg. Gratulerer igjen, liker visst å samle medaljer? Anonymous poster hash: 643e6...a23 Hvordan i all verden har du klart å konkludere med at jeg er avvisende, kald og bitter ? Det eneste jeg gjør er å øse av min livsvisdom….
Helsefagarbeider Skrevet 9 minutter siden Forfatter Skrevet 9 minutter siden Gjest 643e6...a23 skrev (1 time siden): Vi sier akkurat de samme tingene, men det er bittert/avvisende/kaldt når det er en kvinne som gjør det. I din bok skal man helst være naiv og falle for alle løgner som blir servert, ikke sant? Styrker igjen poenget i mitt innlegg. Gratulerer, medalje til deg. Om du er gift, så er ikke det rart, for meg bekjent er det utrolig lett å få en gift mann til sengs. Når jeg en periode var på datingmarkedet så var det ganske lett tilgang på gifte menn. Benyttet meg aldri av det, ekkelt. Anonymous poster hash: 643e6...a23 Enig at det er enklere å få en gift mann på kroken enn damer. Er det så mye enklere. Vi har en profil på nakentid. (Vi søker vennepar, med noen fordeler). Der er det også gifte damer som søker helst yngre menn. Nå er det snart jul og julebord. Jeg vet at det er både gifte menn og damer som er utro.
leticia Skrevet 8 minutter siden Skrevet 8 minutter siden disk skrev (3 timer siden): Fast jobb er også viktig for å kjøpe bolig, men en bør også ha boliglånet på plass før en får barn. Eg lekte med en kalkulator, og den ga ca 700k mindre i lån per barn. Hele kabalen i dag legges opp at en skal få barn etter en en 30, ellers må en ha vært heldig med å komme i fast jobb tidlig, og at du fant ut hva du ville bli når du var 21. Det er det ikke alle som gjør. Har ikke engang nevnt at du også må ha en partner klar som du har vært i lag med lenge nok til å vite at dere holder sammen. Det med barn i forhold til lån er også et poeng. Lurer på om de ikke vektet det like høyt da vi kjøpte bolig for 20+ år siden. Vi hadde allerede fått 4 barn da vi kjøpte, og fikk faktisk lån selv om jeg enda var student, fordi de regnet med at jeg ville få en god jobb da jeg var ferdigstudert. Men, boligprisene var jo også noe annet på den tiden, i tillegg til at vi kjøpte rett før rentene begynte å stige, samt at vi sikret oss et hus som vi var eneste budgiverne på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå