Spillredaksjonen Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Hva var det beste spillet i 2025? Stem på din favoritt i Gamer.nos leserkåring. Les hele saken på Gamer.no»
Tongo Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Har ikke kost meg så mye med et spill som Expedition 33 på leeeeenge. KCD2 er også der oppe. Det som er synd med den norske befolkningen når det kommer til spill er at mange kun spiller multiplayer. Når Komplett hadde black friday stream så meldte Paste at ARC er årets spill. Spiller disse folkene noe annet enn Fortnite, ARC, COD, BF, FIFA? Endret 3 timer siden av Tongo
Runis Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 47 minutes ago, Tongo said: Har ikke kost meg så mye med et spill som Expedition 33 på leeeeenge. KCD2 er også der oppe. Det som er synd med den norske befolkningen når det kommer til spill er at mange kun spiller multiplayer. Når Komplett hadde black friday stream så meldte Paste at ARC er årets spill. Spiller disse folkene noe annet enn Fortnite, ARC, COD, BF, FIFA? Det norske publikumet er uansett smalt, E33 kommer til å gjøre det stort på Game Awards.
Moonbladewielder Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden E33, ingen tvil! Fantastisk spillår, men helt klart den beste opplevelsen jeg har hatt i år - og på lang tid generelt!
Chaos_Niddhogg Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vedder på at E33 vinner, men blir artig å se til slutt uansett. Synes egentlig vi burde vente til Januar for slike ting sānn at alle spill er med, gjelder og Game "awards" showet som alle ser på for nyheter.
TheKims Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Tongo skrev (2 timer siden): Har ikke kost meg så mye med et spill som Expedition 33 på leeeeenge. KCD2 er også der oppe. Det som er synd med den norske befolkningen når det kommer til spill er at mange kun spiller multiplayer. Når Komplett hadde black friday stream så meldte Paste at ARC er årets spill. Spiller disse folkene noe annet enn Fortnite, ARC, COD, BF, FIFA? Hvorfor er det synd? Jeg spiller utelukkende multiplayer fordi jeg synes spill er gøyere å spille i lag og mot andre. Har prøvd diverse singleplayer som har fått gode kritikker, men jeg mister interessen ganske fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå