^fmj Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Noen som har en Philips-TV med Titan os og kan sjekke?
toralfb Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden ^fmj skrev (37 minutter siden): Noen som har en Philips-TV med Titan os og kan sjekke? I følge nettsidene til RiksTV støttes app "på iOS og Android via mobil, app til Android TV, nettbrett, Apple TV og Strømmeboks. Du kan også se via nettleseren eller Chromecast. Appen kan lastes ned på alle Samsung TV-er fra 2017 – 2020 (Tizen)." Slik jeg tolker kan Philips TV med Android / Google TV benytte RiksTV, men ikke Titan OS.
^fmj Skrevet 24 minutter siden Forfatter Skrevet 24 minutter siden toralfb skrev (10 minutter siden): I følge nettsidene til RiksTV støttes app "på iOS og Android via mobil, app til Android TV, nettbrett, Apple TV og Strømmeboks. Du kan også se via nettleseren eller Chromecast. Appen kan lastes ned på alle Samsung TV-er fra 2017 – 2020 (Tizen)." Slik jeg tolker kan Philips TV med Android / Google TV benytte RiksTV, men ikke Titan OS. Takk for svar. Har lest det, men mistenker at det ikke er helt oppdatert, LG har også appen etter hva jeg finner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå