Kynxx Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg bruker i dag telefoner og nettbrett fra Samsung. Jeg har galaxy buds3 pro som jeg er middels fornøyd med. Har hatt de siden i våres og kjenner jeg er greit lei av dem. Jeg har noen eldre utgaver av galaxy buds live, buds 2, sony w700. liggende i skuffen som brukes til forskjellige situasjoner. Jeg har tidligere hatt apple airpods pro 2 til en iphone jeg ikke lenger har. (Dette sagt for å bygge opp til spørsmålet mitt). Samtidig sliter jeg med tinnitus på begge ører og takler ikke for mye bråk rundt meg i sosiale settinger før jeg må trekke meg tilbake til stillheten før jeg blir helt ko-ko i topplokket. Jeg beveger meg en del rundt i forskjellige settinger, fra total stillhet til støysoner i jobb. Hvis en ikke skal telle på kronestykkene. Hvilke ørepropper ville ha vært best for meg med tanke på stemmeisolering for at samtalepartner skal lettest høre bare min stemme, og samtidig at jeg får best mulig støykansellering fra omgivelsene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå