Spillredaksjonen Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Kommentar: Årets mest etterlengtede spill er her Les hele saken på Gamer.no»
bubba477 Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Får litt noia av å pille med sånne vaskespill. Frem og tilbake med den lille strålen, skrape og skrape i timesvis. Blir helt svimmel.
Boss-Znakemaster Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Trudde selv ikke Powerwash ville være noe for meg før jeg hoppet inn i det pga game pass i fjor. 200 timer senere så har jeg runnet spillet 3 ganger. For min del så blir jeg mindre svimmel av Powerwash enn typiske fps spill. Til powerwash simulator 2 så annbefaler jeg å mappe c knappen til en av sideknappene på datamusa. Den gir deg free-aim. Da kan du peive fram og tilbake med høystrykkspyleren mens at kameraet står i ro Kan også annbefale Crime Scene Cleaner.
Shaddiz Skrevet torsdag kl 10:32 Skrevet torsdag kl 10:32 Mine tre beste Sim spel er nok Farming Simulator 22, Euro Truck Simulator 2 og American Truck Simulator. Ratt, pedaler og Trustmaster 16.000 blei innkjøpt etter eitpar 100 timer speling... Merkelig nok so hadde eg eindel problemer med ratt/pedaler/joystick på EGL, so etter å slitt ei god stund på EGL blei alle tre spela kjøpt på Steam igjen ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå