hoodoo Skrevet 21. oktober Skrevet 21. oktober leticia skrev (52 minutter siden): Takk for oppklaringen. Det gir et helt annet bilde 👍 Håper du snart har hellet med deg 😊 Takker 👌👌👌 (Ts)
Gjest 4604a...b41 Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Gjest 8c056...648 skrev (På 21.10.2025 den 14.29): Det var jobben som gjorde meg syk ja. Er helt klar for ganske mye annet av det arbeidslivet har av jobber. Bare ikke av den typen jeg hadde. Nav ønsket at jeg sa opp jobben. Anonymous poster hash: 8c056...648 Hvilke bransje og type arbeidsoppgaver er det snakk om her? Genuint nysgjerrig hvordan andre klarer jobben hvis du vet den gjør deg syk.. Er på jobbsøking selv om dagen vil ikke ha det du har fått. Anonymous poster hash: 4604a...b41
Gjest 8c056...648 Skrevet 31. oktober Skrevet 31. oktober Gjest 4604a...b41 skrev (På 27.10.2025 den 10.10): Hvilke bransje og type arbeidsoppgaver er det snakk om her? Genuint nysgjerrig hvordan andre klarer jobben hvis du vet den gjør deg syk.. Er på jobbsøking selv om dagen vil ikke ha det du har fått. Anonymous poster hash: 4604a...b41 For min del så var det at jeg jobbet alene så godt som hele uken. Vi kunne være tre på jobb samme sted men avhengig av arbeidsoppgavene så kunne jeg slumpe til å kanskje ha 10 minutter lunsj samtidig som kollega. I snitt cirka to av fem arbeidsdager var jeg så heldig. Resten av uka så hadde jeg lunsj og arbeidsdagen alene. Så etter å ha prøvd dette arbeidsstedet hvor alenejobbing var så dominerende så lærte jeg at det tærer på min psykiske helse, - og at jeg er en peopleperson som vil fungere ganske optimalt i annet arbeidsoppsett 💚 Ts. Anonymous poster hash: 8c056...648
Gjest 4604a...b41 Skrevet 5. november Skrevet 5. november Gjest 8c056...648 skrev (På 31.10.2025 den 20.12): For min del så var det at jeg jobbet alene så godt som hele uken. Vi kunne være tre på jobb samme sted men avhengig av arbeidsoppgavene så kunne jeg slumpe til å kanskje ha 10 minutter lunsj samtidig som kollega. I snitt cirka to av fem arbeidsdager var jeg så heldig. Resten av uka så hadde jeg lunsj og arbeidsdagen alene. Så etter å ha prøvd dette arbeidsstedet hvor alenejobbing var så dominerende så lærte jeg at det tærer på min psykiske helse, - og at jeg er en peopleperson som vil fungere ganske optimalt i annet arbeidsoppsett 💚 Ts. Anonymous poster hash: 8c056...648 Ikke helt det jeg forventet.. Trodde jeg skulle lese noe rundt sanitering eller annet hvor man drev med asbest o.l med sterk belastning Så i kort må du bare ta deg sammen egentlig. Men godt at du har funnet ut at det ikke er en jobb for deg da og hva som passer videre, bare synd du har brukt enorme ressurser fra felleskassa på dette. Hva med å begynne i butikk eller større butikk/kjeder hvor det alltid er flere ansatte og du har kontakt med nye mennesker kontinuerlig ? Er over 1000 stillinger ute på finn på dette feltet og noen av de treffer forhåpentligvis blink for deg. Vi trenger ikke flere latsabber som blir uføre fordi de ikke er i en optimal jobbsituasjon. Anonymous poster hash: 4604a...b41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå