Fountaine Skrevet 15. oktober 2025 Skrevet 15. oktober 2025 (endret) Jeg vurderer å begynne på bachelor i historie ved UiO, og er veldig nysgjerrig på hvordan dere som faktisk har tatt studiet opplevde det. Hvordan var undervisningen, fagene, miljøet og arbeidsmengden? Hva var det mest utfordrende, og hva likte dere best? Tar gjerne imot både korte og lange svar, alt fra «helt greit» til detaljerte erfaringer. Hvis noen har studert historie ved andre universiteter enn UiO, gjerne del erfaringer fra de også. Endret 15. oktober 2025 av Fountaine
Mr.Duklain Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar (endret) Jeg har ikke studert historie ved Uio, men NTNU. Studiet historie er ganske artig hvis man liker historie. Men det er et studie som får lite penger, så utflukter og slikt var det for lite av synes jeg Det er også et studie med mye lesing, men de gir ofte oppgaver der man kan være veldig kreativt, noe jeg synes var bra. Studemiljøet i Trondheim var veldig bra, og jeg studerte med tidligere UiO studenter, men de syntes stort sett at NTNU var bedre når det kom til studiemiljø, så det kan du jo ha i bakhodet. Endret 30. januar av Mr.Duklain
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå