Spillredaksjonen Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Dette tente norsk spelbransje Omsetninga i den norske næringa er farleg nær milliarden, viser ein unik gjennomgang frå Gamer.no. Les hele saken på Gamer.no»
etreX Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden (endret) Ser ikke meg og mitt firma Bytewand på lista! 0 i omsetning og resultat, men jobber som bare det med spillet mitt, Superstellar! Edit: oisann, enkeltmannsforetak er ikke med her nei. Endret 9 timer siden av etreX
Donkey Kong Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Interessant artikkel. Når jeg leser om NFI og spillstøtte, så slår det meg som pussig at man fordeler millioner på x antall mindre spillprosjekt som ikke har noen sjanse til å selge spill. Hadde det ikke vært bedre å prioritere spillprosjekter med større ambisjoner? At flere kan få jobbe med det de har lyst til er ikke et godt argument. Å lønne private ansatte eller å holde en bransje kunstig i live er ikke fornuftig bruk av skattepenger. Jeg lytter gjerne til noen som mener at dette er fornuftig bruk av offentlige midler. Endret 4 timer siden av Donkey Kong
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå