Spillredaksjonen Skrevet 8. oktober Skrevet 8. oktober Final Fantasy VII-sjefen pushet for å inkludere «juksekoder» i Remake – Spillere bør få velge hvordan de vil spille. Les hele saken på Gamer.no»
Griever Skrevet 8. oktober Skrevet 8. oktober (endret) Spillredaksjonen skrev (13 minutter siden): Spillere bør få velge hvordan de vil spille Da velger jeg å spille en faktisk remake av FFVII. Tenk så fantastisk det ville vært. Endret 8. oktober av Griever
Sersjant SEGA Skrevet 8. oktober Skrevet 8. oktober Hadde vært deili gi med disse mulighetene i Final Fantasy tactics selv på Easy er nissene formidable og herjer med meg på slagmarken 😂
Feenyx Skrevet 8. oktober Skrevet 8. oktober De har vel hatt lignende "gjør spillet kortere"-mekanismer i tidligere remakes/remasters, så jeg synes ikke dette er noe å rope så veldig høyt for. Det blir jo 100% valgfritt å bruke denne modusen uansett, så det påvirker ingen negativt. Og hvis den modusen gjør at flere folk kjøper spillet, så får Square mere penger til å lage flere gøyale spill til _alle_, og det er jeg veldig for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå