Gå til innhold

Azure og AWS tagfikser tjeneste. Kom og betatest.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Halloi. For en stund siden jobbet jeg med å normalisere og fjerne dårlige tagger i en svær Azure tenant. Endte opp med å lage et script som kjørte i timesvis og endelig fikset alt. Men ikke alle klarer å programmere eller er flink nok med policier til å holde styr på tags. 

Derfor laget jeg tagfixer.com som er i en slags litt amatørmessig betatest. Lag gjerne en konto og om du har noen dårlig taggede ressurser i azure  eller aws så kan du jo se om de kan repareres med min tjeneste. Alle tilbakemeldinger settes pris på. 

Ps jeg vet at ikke alt er super mobilvennlig nå men det er heller ikke en type tjeneste du antagelig bruker fra mobilen. 

Endret av Locrin
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Locrin skrev (23 minutter siden):

65 som titter, men ingen kommentarer? Ikke vær så sjenerte da folkens :D

Hvis du lager en mindre generell overskrift, så får du nok langt bedre treff. 

Husk alle nye saker havner først på listen på hovedsiden, og der vises kun tittelen, og ikke hvilke underforum den tilhører. Så en slik generell overskrift så får du mye treff i starten av folk som ikke har en eneste ting å mene om dette evnet. Inkludert meg selv.

Skrevet
3 minutes ago, AndersT2 said:

Hvis du lager en mindre generell overskrift, så får du nok langt bedre treff. 

Husk alle nye saker havner først på listen på hovedsiden, og der vises kun tittelen, og ikke hvilke underforum den tilhører. Så en slik generell overskrift så får du mye treff i starten av folk som ikke har en eneste ting å mene om dette evnet. Inkludert meg selv.

Godt tips, jeg var hovedsakelig interessert i feedback fra folk som frekventerer subforumet uansett men går ikke så fort her inne så får nok heller bare være tolmodig :)

Skrevet
Locrin skrev (3 minutter siden):

Godt tips, jeg var hovedsakelig interessert i feedback fra folk som frekventerer subforumet uansett men går ikke så fort her inne så får nok heller bare være tolmodig :)

Uansett så havner den på forsiden hver gang noen svarer.

Det er bare å legge til Azure foran i tittelen, så ser også de i sub forumet hva det er om. Det er enormt mye forskjellig ting det kan snakkes om der også.

Slik jeg tolker det du har spørsmål mot, så er det for å effektivisere arbeid, og det kan du også vise i emnetittelen ved å ikke kaste bort tid for alle med å ha en bedre tittel.

"Azure: Ønsker tilbakemelding på egenutviklet tjeneste" Da har du tittel på tråden som gjør at de som bruker Azure kjeppere blir interisert, også de som ikke normalt gidder å lete etter ting, men kanskje bare er innom for å sjekke egne tråder. Det er ikke så vanskelig.

• Liker 1
  • Locrin endret tittelen til Azure og AWS tagfikser tjeneste. Kom og betatest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...