jesperk2 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden (endret) Hei Min Oneplus 12 har fungert fint til betaling i butikk, men etter en programvareoppdatering stoppet det. En ekstra omstart av telefonen fikset det, men etter neste programvareoppdatering var det galt igjen. Mulig omstart også fikset det denne gang, men så var det slut på at ekstra omstart fikset problemet. Har testet mobilbetaling etter hver oppdatering siden, no joy. Feilmelding på mobilen ved forsøk på betaling sir noe i retning av "Betalingskortet er ikke gyldig". NFC er på, mobildata på, VIPPS er satt som standard NFC-app, betaling med Vipps fungerer, rett betalingskort ligger inne, penger på konto. Hva kan være galt? Ikke noe stort problem, men det er fint å slippe å måtte ha betalingskort med seg. Endret 9 timer siden av jesperk2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå