Vampyrinne Janne Skrevet 26. september Skrevet 26. september Jeg skal begynne på det til høsten. Jeg vil ta biofysikk og har hørt om masteroppgaver med ganske mye biologi.noen som har noen innspill!
Raspeball Skrevet søndag kl 10:34 Skrevet søndag kl 10:34 Har ikke innspill konkret på biofysikk, men har selv MFY, og litt avhengig av veilederen din, og hvordan du legger opp fagstrukturen, så kan du antakelig få ganske mye biologi, evt. også et minimum. Strengt talt så er jo studieretningen "Biofysikk og medisinsk teknologi", så vil anta du har en del "slingringsrom". Jeg opplevde i alle fall at det var mange valgmuligheter, men det var back in the days.
Vampyrinne Janne Skrevet mandag kl 12:41 Forfatter Skrevet mandag kl 12:41 (endret) Raspeball skrev (På 5.10.2025 den 12.34): Har ikke innspill konkret på biofysikk, men har selv MFY, og litt avhengig av veilederen din, og hvordan du legger opp fagstrukturen, så kan du antakelig få ganske mye biologi, evt. også et minimum. Strengt talt så er jo studieretningen "Biofysikk og medisinsk teknologi", så vil anta du har en del "slingringsrom". Jeg opplevde i alle fall at detn var mange valgmuligheter, men det var back in the days.eæe Masteroppgaver blir lagt ut I vinter, men velger veileder med masteroppgave etter opptak i juli Endret mandag kl 12:43 av Vampyrinne Janne
Raspeball Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Hvis masteroppgaver blir lagt ut nå i vinter, så har du jo godt med tid til å prate med veiledere på de oppgavene som synes umiddelbart interessante. Min erfaring er at mange oppgaver ender opp med større eller mindre variasjoner sammenliknet med opprinnelig formulering og problemstilling. Dog, kanskje med unntak at rent eksperimentelle oppgaver, eller oppgaver som innebærer (mye) feltarbeid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå