Gå til innhold

Master i fysikk ntnu 2årig

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke innspill konkret på biofysikk, men har selv MFY, og litt avhengig av veilederen din, og hvordan du legger opp fagstrukturen, så kan du antakelig få ganske mye biologi, evt. også et minimum. Strengt talt så er jo studieretningen "Biofysikk og medisinsk teknologi", så vil anta du har en del "slingringsrom". Jeg opplevde i alle fall at det var mange valgmuligheter, men det var back in the days.

Skrevet (endret)
Raspeball skrev (På 5.10.2025 den 12.34):

Har ikke innspill konkret på biofysikk, men har selv MFY, og litt avhengig av veilederen din, og hvordan du legger opp fagstrukturen, så kan du antakelig få ganske mye biologi, evt. også et minimum. Strengt talt så er jo studieretningen "Biofysikk og medisinsk teknologi", så vil anta du har en del "slingringsrom". Jeg opplevde i alle fall at detn  var mange valgmuligheter, men det var back in the days.eæe

Masteroppgaver blir lagt ut I vinter, men velger veileder med masteroppgave etter opptak i juli

Endret av Vampyrinne Janne
Skrevet

Hvis masteroppgaver blir lagt ut nå i vinter, så har du jo godt med tid til å prate med veiledere på de oppgavene som synes umiddelbart interessante. Min erfaring er at mange oppgaver ender opp med større eller mindre variasjoner sammenliknet med opprinnelig formulering og problemstilling. Dog, kanskje med unntak at rent eksperimentelle oppgaver, eller oppgaver som innebærer (mye) feltarbeid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...