Gutensin Skrevet 25. september Skrevet 25. september Er det noen som synes det er litt opphissende med litt lekeslossing i senga eller utenom , som forspill til sex?
Gjest 620dc...b0c Skrevet 25. september Skrevet 25. september Ja, ikke noe som tenner meg mer enn når mannen tror han er sjef og klarer å holde meg nede, men så klarer jeg å sparke han ut av senga slik at han lander med rumpa først og får vondt i korsryggen. Da er humøret satt og gulvet blir varmt! Anonymous poster hash: 620dc...b0c
Gjest 502f9...d91 Skrevet 25. september Skrevet 25. september Litt, men bare litt. Det finnes enklere og mer effektive metoder. Anonymous poster hash: 502f9...d91
Gutensin Skrevet 25. september Forfatter Skrevet 25. september Gjest 502f9...d91 skrev (2 minutter siden): Litt, men bare litt. Det finnes enklere og mer effektive metoder. Anonymous poster hash: 502f9...d91 Hva tenker du på som " litt" da? Jeg tenker ikke på noe brutalt for egen del.
Gutensin Skrevet 25. september Forfatter Skrevet 25. september Hvis kvinnen presser vulva mot mannen i leken brytekamp, hvordan kjennes det for henne?
Griever Skrevet 25. september Skrevet 25. september (endret) Gutensin skrev (17 timer siden): Er det noen som synes det er litt opphissende med litt lekeslossing i senga eller utenom , som forspill til sex? Hell yeah. Jeg slår ho i eggstokken. A straight shot. Right to the babymaker. Endret 25. september av Griever 2
Gutensin Skrevet 26. september Forfatter Skrevet 26. september Griever skrev (6 timer siden): Hell yeah. Jeg slår ho i eggstokken. A straight shot. Right to the babymaker. Det der høres ikke ut som noe lekeslossing for meg men kanskje det er det?
Griever Skrevet 26. september Skrevet 26. september Gutensin skrev (17 minutter siden): Det der høres ikke ut som noe lekeslossing for meg men kanskje det er det? Det er basert på et sitat fra Anchorman. 1
Gutensin Skrevet 27. september Forfatter Skrevet 27. september Altså-fin dame i tettsittende jeans eller tights, klemmer seg mot meg i leken brytekamp. Ute om sommeren gress som hun dytter ned i nakken min....
Griever Skrevet 27. september Skrevet 27. september @GutensinSånn for å svare seriøst da, så har jeg aldri tenkt på lekeslåssing som noe sexy eller pirrende. Men jeg kan jo forstå at det kan være interessant for andre.
Gutensin Skrevet søndag kl 14:55 Forfatter Skrevet søndag kl 14:55 Griever skrev (15 timer siden): @GutensinSånn for å svare seriøst da, så har jeg aldri tenkt på lekeslåssing som noe sexy eller pirrende. Men jeg kan jo forstå at det kan være interessant for andre. Jeg vet ikke hvorfor, men kanskje det er noe med temperamentet som kommer frem, og kroppen vises på en egen måte også...
Gjest 3f600...853 Skrevet søndag kl 16:30 Skrevet søndag kl 16:30 Lekeslåssing er absolutt en fin måte å holde gnisten ved like med i et forhold. Man frigjør hormoner og har det gøy med hverandre. Jeg heier på alle som lar sin lekne side slippe til en gang i blant. Bare vær litt forsiktig og ikke dra noe for langt. Anonymous poster hash: 3f600...853
Gjest 502f9...d91 Skrevet mandag kl 08:47 Skrevet mandag kl 08:47 Gutensin skrev (På 27.9.2025 den 9.48): Altså-fin dame i tettsittende jeans eller tights, klemmer seg mot meg i leken brytekamp. Ute om sommeren gress som hun dytter ned i nakken min.... Det er helt sikkert fint for noen, de yngste kanskje. Jeg er voksen og gammeldags, som forspill til sex reagerer jeg mer på annen kroppskontakt og flørt. Damer trenger ikke gjøre noe som helst av fysiske berøringer, de trenger bare å vise fram det de vet vi menn digger mest. Selv med klær på funker det utmerket. Jeg sier ja til tettsittende klær, nei til lekeslossing. Anonymous poster hash: 502f9...d91
Gutensin Skrevet mandag kl 13:35 Forfatter Skrevet mandag kl 13:35 Gjest 3f600...853 skrev (21 timer siden): Lekeslåssing er absolutt en fin måte å holde gnisten ved like med i et forhold. Man frigjør hormoner og har det gøy med hverandre. Jeg heier på alle som lar sin lekne side slippe til en gang i blant. Bare vær litt forsiktig og ikke dra noe for langt. Anonymous poster hash: 3f600...853 Det er viktig ja, ellers er det plutselig ikke noe gøy
Sovna Skrevet mandag kl 14:22 Skrevet mandag kl 14:22 Gjest 620dc...b0c skrev (På 25.9.2025 den 10.51): mannen tror han er sjef og klarer å holde meg nede, men så klarer jeg å sparke han ut av senga slik at han lander med rumpa først og får vondt i korsryggen. Ingenting er som et velrettet spark i nøttene på mannen for en flying start.
Gutensin Skrevet mandag kl 14:41 Forfatter Skrevet mandag kl 14:41 (endret) Sovna skrev (19 minutter siden): Ingenting er som et velrettet spark i nøttene på mannen for en flying start. Spark og slag er ikke noe for meg. Tenkte mer på litt bryting i senga, Endret mandag kl 15:25 av Gutensin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå