Spillredaksjonen Skrevet onsdag kl 21:17 Skrevet onsdag kl 21:17 Microsoft Flight Simulator kommer til PlayStation 5 Får støtte for PS VR2. Les hele saken på Gamer.no» 1
Chaos_Niddhogg Skrevet onsdag kl 22:44 Skrevet onsdag kl 22:44 Skulle bare mangle at det kommer til PSVR2. Er jo perfekt til det. Joa, det koster nok, men det finnes allerede en VR versjon. Litt komitragisk at Sony eelv ikke klarer å lage fete spill til PSVR2 for tiden. Faen som jeg køddet med dette en stund tilbake og. MS skal vise Sony uvirdan VR2 skal støttes xD
ps5 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden (endret) 8 hours ago, Chaos_Niddhogg said: Skulle bare mangle at det kommer til PSVR2. Er jo perfekt til det. Joa, det koster nok, men det finnes allerede en VR versjon. Litt komitragisk at Sony eelv ikke klarer å lage fete spill til PSVR2 for tiden. Faen som jeg køddet med dette en stund tilbake og. MS skal vise Sony uvirdan VR2 skal støttes xD Imponerende at de klarer å få denne til å gå på PS5/PSVR2 når det knapt går rundt i vr med 5090. Endret 22 timer siden av ps5 1
simalarion Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden (endret) ps5 skrev (19 minutter siden): Imponerende at de klarer å få denne til å gå på PS5/PSVR2 når det knapt går rundt i vr med 5090. Ja, det må virkelig være en nedskallert versjon for dette spillet spiser også nesten mer vram en RTX 4090 kan levere. Mitt RTX 5090 sliter veldig når jeg setter på Quality i 4k Ultra setting å DLSS 4 fører (som jeg har vært skeptisk til hele tiden) bare til Ghosting å div grafikk glitch når FPS blir lav (Ghosting blir beskrevet som et generelt problem men dette er nok et problem ed AI generert FPS generelt, blir fps for lav får du grafikk issues bare det at ingen andre spill presser hardware like hardt). Som igjen betyr at DLSS ikke fungerer der man virkelig skulle trenge det... Så hipp hurra til Raster!. Så ja, imponerende om det ser bra ut, men tipper ps5 versjon har veldig begrenset "draw distance" osv ... Endret 22 timer siden av simalarion 1
Chaos_Niddhogg Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden ps5 skrev: 8 hours ago, Chaos_Niddhogg said: Skulle bare mangle at det kommer til PSVR2. Er jo perfekt til det. Joa, det koster nok, men det finnes allerede en VR versjon. Litt komitragisk at Sony eelv ikke klarer å lage fete spill til PSVR2 for tiden. Faen som jeg køddet med dette en stund tilbake og. MS skal vise Sony uvirdan VR2 skal støttes xD Imponerende at de klarer å få denne til å gå på PS5/PSVR2 når det knapt går rundt i vr med 5090. Å ja. Blir nok ganske "vannet ut" men noe må gå for VR opplevelsen. Så blir absolutt artig å se hvordan de gjør dette. Spes på PS5 base. De urde egentlig lage PSVR2 (Eller VR generelt) versjon av Forza. Da hadde til og med jeg kunne ha spilt det.
joandreas Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden vr er ikke før 2026 Sitat Fyi that as per the FAQ: “Support for PS VR2 is currently in development and planned for release in 2026.”
Gunfreak Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden 19 hours ago, Chaos_Niddhogg said: Skulle bare mangle at det kommer til PSVR2. Er jo perfekt til det. Joa, det koster nok, men det finnes allerede en VR versjon. Litt komitragisk at Sony eelv ikke klarer å lage fete spill til PSVR2 for tiden. Faen som jeg køddet med dette en stund tilbake og. MS skal vise Sony uvirdan VR2 skal støttes xD Jeg syns det er tragikomisk at RE4 Remaster VR ikke kommer til PC så PSVR2 har den eksklusivt. Ja du kan modde det på PC, men det krever flere lag med mods for å få FPS mode og det hele ustabilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå