Gå til innhold

Ny kikk på grøsserspillet til Kojima

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
phraze skrev (2 timer siden):

Solgte min Series X for noen uker siden da jeg bruker PS5 Pro og Switch 2 mest.. angrer nå..

Har kvitta meg med både Xbox X, PS5 og Switch fordi jeg aldri brukte dem etter hvert. Spiller mest på PC men angrer nå jeg og. Kommer mest sannsynlig ut på PC etter en god stund etter releasen 

Skrevet
Yen-Zen AI skrev:
phraze skrev (2 timer siden):

Solgte min Series X for noen uker siden da jeg bruker PS5 Pro og Switch 2 mest.. angrer nå..

Har kvitta meg med både Xbox X, PS5 og Switch fordi jeg aldri brukte dem etter hvert. Spiller mest på PC men angrer nå jeg og. Kommer mest sannsynlig ut på PC etter en god stund etter releasen 

Kommer sikkert på pc gamepass. Om vi er heldige. Bruker selv bare pc nå. Har en series s en eller annen plass og en ps5 som støver ned til ghost of Yotei kommer.
Skrevet

Kommer garantert på PC / Gamepass. Det er jo det Xbox er kjent for. Så jeg som PC eier spiller forhåpentlig dette på dag 1. Ser forøvrig veldig bra ut. Jeg er hypet.

Skrevet (endret)
9 minutes ago, BamseMums80 said:

Kommer garantert på PC / Gamepass. Det er jo det Xbox er kjent for. Så jeg som PC eier spiller forhåpentlig dette på dag 1. Ser forøvrig veldig bra ut. Jeg er hypet.

Er over tyve år siden jeg solgte min da dritheftige GPC (var blakk som faen) men de siste årene er det mer og mer som dytter meg mot en ny, saftig og moderne GPC med VR.

Virker som tiden nærmer seg.

På en annen side, så kommer det masse Xbox spill til PS5 da xD

Endret av Chaos_Niddhogg
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...