Spillredaksjonen Skrevet 20. september Skrevet 20. september Norsk utviklar ute med sitt andre spel: – Har seld forbausande lite Det første spelet gjekk betre enn venta. Denne gongen har Sigmund Høiens dataspel gått totalt under radaren. Les hele saken på Gamer.no»
Roger B84 Skrevet 21. september Skrevet 21. september Skulle eg laget spill hadde det blitt simulering spill. Synes slike spill er sykt gøy, men mener potensialet på kvaliteten er enormt mye høyere enn det som blir laget. En dag er kanskje kunnskapen om ideene nok til å lage spill for en amatør som meg.
Leading Edge Skrevet 21. september Skrevet 21. september Puzzle, skrekk og rogue er populære sjangre, men når det gjelder førstnevnte, så tenker jeg det er viktig at det har en fengende audiovisuell stil. Dette mener jeg begge spillene hans mangler, til tross for at de har et ekstremt intelligent og sofistikert design. Et forslag er at det neste spillet har narrative elementer, litt mer animasjoner og bedre grafikk. Om han vil appellere til streamere, så kanskje tone ned kompleksiteten, selv om jeg ikke ville gjort det kompromisset. Veldig fine fotoer og god artikkel. Lykke til Høien
Krig og fred Skrevet 21. september Skrevet 21. september Jeg tok en titt, og jeg skjønner ikke hvordan noen kan tro at "spillet" skal selge. Det virker ekstremt basic og lite forseggjort. Jeg tror utvikleren bør tenke på å heve standeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå