Spillredaksjonen Skrevet 3. september Skrevet 3. september – Vi måtte sørge for at et moderne Indiana Jones-spill føltes aktuelt Siden svenske MachineGames imponerte oss i vinter med <em>Indiana Jones and The Great Circle</em> har de vunnet den gjeveste prisen under Nordic Game Awards, og er straks aktuelle igjen med en stor utvidelse. Hvordan realiserte de drømmen om å tre inn i en Spielberg-film? Les hele saken på Gamer.no»
Peteguy Skrevet 3. september Skrevet 3. september Har vært interessert i et nytt spill å spille med samboeren. Har kikket på dette tidligere og vært fristet men ikke overbevisst. Etter å ha lest artikkelen får jeg inntrykk av det er utviklet med stor kjærlighet for kildematerialet. Begge av oss digger Indie så tror det blir kjøp nå. Flere slike artikler som denne og den med grunnleggeren av metacritic sier jeg ja takk til.
Runis Skrevet 3. september Skrevet 3. september 2 hours ago, Peteguy said: Har vært interessert i et nytt spill å spille med samboeren. Har kikket på dette tidligere og vært fristet men ikke overbevisst. Etter å ha lest artikkelen får jeg inntrykk av det er utviklet med stor kjærlighet for kildematerialet. Begge av oss digger Indie så tror det blir kjøp nå. Flere slike artikler som denne og den med grunnleggeren av metacritic sier jeg ja takk til. Mest verdige Indy-historien siden Temple of Doom, og spillet er skikkelig gøy om en like gåter og denslags som hører naturlig med en sånn historie. Topp 3 ved siden av Clair Obscur og Kingdom Come 2 for GOTY i min bok. 1
JornHansen Skrevet 11. september Skrevet 11. september Jeg sparte dette spille i noen uker slik at jeg kunne spille det på julaften og resten av jula i fjor. Det var en skikkelig god spilljul, virkelig alt et feelgood blockbuster spill skal ha. Kommer til å plukke opp DLC veldig snart og gleder meg til neste Machine Games prosjekt. Hvis noen er interessert så anmeldte jeg spillet for spillhistorie.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå