Gjest e68e1...98c Skrevet lørdag kl 18:02 Skrevet lørdag kl 18:02 Jeg slo hodet for 14 dager siden. Tenkte egentlig ikke at jeg hadde hjernerystelse, men legevakten sa det var en sannsynlighet for det, men at jeg kunne jobbe neste dag om jeg følte det gikk greit. Siden jeg har mye å gjøre på jobb valgte jeg å jobbe tilnærmet som normalt. Dro tilbake på legevakten en uke senere fordi jeg begynte å føle meg nummen i hodet og kropp og fryktet det verste. Legen på legevakten ville dog ikke gi meg noen CT eller MR siden symptomene ikke samsvarte med hjerneblødning. I hvert fall ikke en de ville behandle. Ringte fastlegen mandag for å høre om jeg kunne ta en CT/MR, men han var enig med legevaktens vurdering og at dette ikke var nødvendig. Nå, 14 dager senere føler jeg fortsatt på et slags ubehag rundt hodet. Vanskelig å beskrive sånt, men jeg føler meg litt nummen i hodet og generelt litt redusert. Forhåpentligvis er det bare en hjernerystelse hvor jeg ikke har fått den hvilen jeg burde hatt, men man begynner jo å lure. Tenker kontakte fastlegen på mandag for å få tatt en MR for å utelukke noe. Noen erfaringer å dele? Anonymous poster hash: e68e1...98c
fredrik2 Skrevet lørdag kl 18:05 Skrevet lørdag kl 18:05 Har ingen egen erfaring men vet att hjernerystelser kan ta väldigt lang tid att bli bra fra. Hvis du trenger MR och liknande vet jag ikke men seriös uppfölgningen borde du ha.
Gjest e68e1...98c Skrevet lørdag kl 18:16 Skrevet lørdag kl 18:16 fredrik2 skrev (9 minutter siden): Har ingen egen erfaring men vet att hjernerystelser kan ta väldigt lang tid att bli bra fra. Hvis du trenger MR och liknande vet jag ikke men seriös uppfölgningen borde du ha. Min egen teori er at jeg har hatt en lett/moderat hjernerystelse uten å være helt klar over det. Og siden jeg har jobbet som normalt (mye skjermtid) har det påvirket helingsprosessen. Og at det forhåpentligvis ikke er noe verre enn det. Har ikke trent selvsagt, men har jobbet vanlig med PC. Anonymous poster hash: e68e1...98c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå