Hrafnguth Skrevet tirsdag kl 20:15 Skrevet tirsdag kl 20:15 (endret) BOMBARDIER CAN-AM OUTL. 800 MAX XT 2008 Hva kan man forvente å få for en slik, med slitt sete og slitte styrehåndtak, og lav km? Fulgt vedlikeholds-anbefalinger med servicer på verksted. Jeg har også gode asfalt-dekk til den om det har noe si. Jeg kunne ikke finne noe tilsvarende på finn. Endret onsdag kl 17:02 av Hrafnguth
Habla Møberg Skrevet onsdag kl 07:48 Skrevet onsdag kl 07:48 Tar an for 10.000.- eg. Når skal eg hente?
Hanhijnn Skrevet onsdag kl 08:22 Skrevet onsdag kl 08:22 Har du sett under "Traktor"? Disse er vel registrert som traktor? 2
Habla Møberg Skrevet onsdag kl 08:36 Skrevet onsdag kl 08:36 Hva kostet din ny? Kan det stemme de lå på rundt 150.000.- i 2008? Ville i så fall rundt 80 vært realistisk? Det er forutsatt at du har dokumentert service. En ATV i denne størrelsen uten servicehistorikk mister fort verdi, rett og slett fordi uten stell blir det fort slitasje på steder som er kostbare å utbedre. Med servicehistorikk er de fort populært og man kan få meget gode priser. Utseendet har selvsagt endel å si. Er den full av brune flekker og herpet plastikk raser prisen nedover, ser det åpenbart ut som at den har blitt tatt godt vare på går prisen opp. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå