Gå til innhold

Får ikke returseddel fra Elkjøp - 26 dager siden retur ble avtalt

xlarge

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg begynner å bli lei. Saken er at jeg kjøpte et logitech MK850 keyboard hos Elkjøp i Ski den  22.7. og fant raskt ut at det ikke tilfredstilte mine  krav og  ba om retur 28.7. på hallo elkjøp som reglene er. 

Nå er det altså gått nesten en måned og etter flere chatter, 4 eposter og 5 telefoner er alt jeg får er løfte om at returseddel skal sendes omgående. Men i telefonene som var med butikken fikk jeg veldig klart inntrykk at de helst ikke ville sende returseddel. Elkjøp sentralt derimot var helt klare på at jeg hadde krav på det. Både i chattene og epostene lovet elkjøp sentralt at de skulle instruere butikken.

Jeg foreslo nå for elkjøp sentralt at de bare skulle kreditere meg og så får det være opp til elkjøp Ski om de vil ha pakken eller ikke.

Der står saken. Er det noen andre med slike erfaringer? 

Forslag?

Endret av xlarge
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre du kjøpte på nett har du ingen krav på returseddel eller retur av åpnet produkt for den saks skyld. Elkjøp har endret ordningen til å gjelde uåpnede varer. Så om butikken faktisk har sagt ja til retur, men du bare mangler seddelen, er det ren goodwill. Da ville jeg nok levert fysisk eller tatt portoen selv eller lagt tastaturet ut for bruktsalg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...