Spillredaksjonen Skrevet onsdag kl 03:55 Skrevet onsdag kl 03:55 Her er PlayStation Plus-spillene for august Les hele saken på Gamer.no»
MadMax00 Skrevet torsdag kl 12:06 Skrevet torsdag kl 12:06 (endret) DayZ er det spillet jeg har flest timer i. Kanskje nærmere 5000 snart. Jeg driver også min egen community-server for solo-spillere med en hel bråte mods, maptilpasninger, AI factions og mer moro. Jeg tror jeg aldri har sett Gamer skrive noe som helst om DayZ. Er det for nisje? Det renner nye spillere inn konstant. Det kommer også stadig flere nye servere som faktisk har «high pop/player count». Det utvikles nye mods hele tiden. Sjekk ut workshopen til DayZ på Steam, det er helt enormt. Spillet bare øker i popularitet. Det er helt unikt for et så gammelt spill. Det er også svært avhengighetsskapende som nok er noe av forklaringen. Gamle spillere forsvinner ikke, de blir værende. Jeg har med noen få unntak hatt utfordringer med å finne norske folk å spille DayZ med. Derimot er spillet utrolig populært i Sverige og det er svært enkelt å finne svenske medspillere. Endret torsdag kl 12:07 av MadMax00
herzeleid Skrevet torsdag kl 17:33 Skrevet torsdag kl 17:33 Husker jeg prøvde det den fang det i hovedsak var en mod for arma2. Var litt for ‘janky’ for meg den gang men sikkert mye som har skjedd de ti påfølgende årene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå