Gå til innhold

Hva mener folk om det her "woke" greiene som har inntatt spill de siste årene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en del på X appen og der ser jeg mye diskusjon angående woke i spill. Blant annet spill selskap som "Sweet Baby Inc" invaderer spillverden med sin woke politikk og skal "ødelegge" spill.

De her såkalte woke forkjemperne i spill utvikling er fast bestemt på å ødelegge for "the male gaze" som det kalles, altså ta bort attraktive kvinnelige karakterer og gjøre dem så mandig utseendemessig som mulig. Jeg har forstått det sånn at attraktive kvinnelige karakterer med store bryster er urealistisk og har ikke noe i spillverden å gjøre. 

Jeg er en simpel fyr, om karakteren jeg spiller som er attraktiv å se på så fanger det mer oppmerksomheten min enn om jeg skulle spille som en uattraktiv karakter. Det er stort sett derfor jeg kun lager meg kvinnelige karakterer som tilbyr "character creation" i spill. Altså, skal jeg se på karakteren min i mange timer på skjermen så er det bedre å se på en deilig karakter. 😂

Jeg synes hele denne woke dritten har gått for langt og burde holde seg unna spill media, til og med kvinner liker best å spille som attraktive karakterer, det sier seg selv at sex selger. Jeg begynner å bli lei av at de her forkjemperne smyger seg inn i spillselskap og ødelegger karakterer, som de ødela Lara Croft, siste jeg hørte er at hun er nå blitt flatbrysta med manne skuldre... Ærlig talt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Iki skrev (25 minutter siden):

Ta det opp i woke tråden.

Folk her er lei av alle som skal klage på "woke" i alt.

Forståelig, da kan denne tråden slettes! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...