Gå til innhold

Erfaringer med å bytte universitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har kommet inn på en profesjonsutdanning ved UiT. Jeg kommer fra Sør-Norge og hadde ikke UiT som førstevalg i søknaden på grunn av reisekostnader og den store avstanden, antok bare at jeg kunne bytte til UiB eller UiO eller 1 studieår. Vil da ha nok poeng til å kunne søke meg inn gjennom samordna.

Er det noen som har erfaring med dette? Både sosialt og praktisk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikkje erfaring med dette sjølv, men det er relativt uproblematisk. Det er alltids nokon som dropper ut etter fyrste året så då vil det nok bli ledige studieplassar på år to der det nesten ikkje er nokon som er kvalifiserte til å gå rett inn på andre året. Det du bør sjekke opp er at studieløpet er forholdsvis likt og at læremåla som du skal gjennom ikkje er fordelt på ein anna fagsamansetting.
Det hender seg at du til dømes ikkje får godkjent meir enn 10 stp frå eit 15 stp fag frå eit anna universitet sidan dei siste 5 stp er dekt av eit anna fag. Dette kan potensielt føre til at du må ta nokre ekstra studiepoeng for å få både nok studiepoeng totalt og nok studiepoeng innafor dei obligatoriske faga.
Eg vil nok råde deg til å samanlikne studieløpet på UiT og UiB, og eventuelt kontakte UiB for å spørre om du får godskrevet alle studiepoenga frå fyrste året på UiT.

Det sosiale kjem heilt ann på kva du gjer det til sjølv. For enkelte er det ein stor ulempe å ikkje være med på fadderopplegget sidan dei knytter sine kontakter via faddervekene. Det sagt så er det mange andre arenaer å kome i kontakt med folk frå studiegrupper og gruppearbeid til å engasjere seg i studentaktivitetar og studentorganisasjonar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...