Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Erfaringer med sjekking i det virkelige liv?

Gjest 4d426...783

Anbefalte innlegg

Skrevet
Klote skrev (14 minutter siden):

Ditt eneste poeng er å alltid stryke kvinner over ryggen for å uttrykke din dypeste enighet, og begrunne det med høytravende tull og tøys. Sorry mate😂

Du babler ivei, ja. Du sier at det ikke er typisk menn å være hysteriske. Men, det er da atypisk for kvinner? Eller mener du at en stor majoritet av kvinner er hysteriske og at det bare gjelder en liten minoritet av menn? Hvilket åpenbart ikke er riktig,

Morsomt poeng du gjør av at jeg "stryker kvinner over ryggen", men du viser jo bare at du snur hver stein for å finne noe å kritisere dem for. Liker du i det hele tatt kvinner? Jeg må nesten spørre, slik du snakker om dem.

Jeg liker kvinner. Derfor faller det meg spesielt naturlig å forsvare dem mot pøbler som kommer med negative karakteristikker av dem som gruppe.

Så kan en jo lure på hva som er mest mannlig: å synse og mene noe om kjønn og ilegge det kjønnet en maskulin mann ville ønsket det beste for en rekke negative egenskaper, eller å heie dem frem når de tør komme ut av skallet og være seg selv? Biologisk sett skulle en jo tro at heterofile menn leter etter GODE egenskaper i kvinner og ikke fisker etter negative egenskaper og bruker masse tid på å akkedere over det hele. Jeg lurer også hva målet med din deltagelse i denne debatten er. Mitt overordnede mål er at kvinner skal føle seg verdsatt for den de er, og tørre å gå imot normer når de føler for det. Som å jakte karriere, ta på seg lederansvar, eller løsne litt på grepet rundt det å være husstellsjef. Basert på det du skriver, virker det som du vil at kvinner skal vike, og overlate de viktige avgjørelsene til menn. Bare fordi du på gruppenivå mener det er "best slik". Men du får gjerne utdype om det er noe i det der...

• Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...