Dragev Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 (endret) Fikk litt abstinenser for og spille Worms, men da jeg om sider fant cden klikket det. Jeg kunne installere og kjøre spillet helt fint, inntil jeg skulle begynne en game, da ble det svart skjerm. Men spillet fortsatte og kjøre som normalt. Det funker helt fint på en venn sin data.. Noen tanker? Endret 17. januar 2004 av Dragev
Sinten Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Hei, eg ser at dette er ein gamal tråd men eg håpar at nokon les han alikevel. Eg har det same problemet når eg køyrer Worms Armageddon på dataen min og. Det går fint ann å starte det og velje bane osb men når sjølve "morroa" skal til å begyne vert det svart skjerm. Eg har prøvd å laste ned diverse opptateringar men då vert det berre endå verre, for då får eg ikkje ein gong opne spelet. Eig har ein fetter som har fått det dil å funke på XP men han hugsar ikkje kva han gjore for å få det til . Så no håper eg det er nokon her som kan hjelpe meg.
TCi Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 (endret) Det skal være en beta-patch for dette tror jeg. Husker å ha patchet spillet selv for lenge siden. Prøv å Google det. edit: kanskje dette hjelper? http://wormsarmageddon.team17.com/main.htm...=supp&area=upda Endret 20. juli 2006 av TCi
RRhoads Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 du kan jo prøve å sette det i windows 95 kompabilitetsmodus
Sinten Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 du kan jo prøve å sette det i windows 95 kompabilitetsmodus 6528512[/snapback] HAr prøvt dette men, det var etter at eg hadde prøvt å opptatere det til v3.0. Eg kan prøve å reinstalere heile spelet for å så kjøre det i kompabilitetsmodus.
Sinten Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 No funker det. Det var beta-patch'en til TCi som skulle til. Men det var jæklig stort. Når du skulle begynne "kampen" var makkane på skjermen like store som handa mi. (ein liten overdrivelse muligens) Er det nokon som veit korleis vert kvitt dette problemet då?
Sinten Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 OK, skal prøve. Er det forresten nokon som veit om ein måte å få alle våpene på utan å måtte ta alle oppdragena?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå