Gå til innhold

Power.no galaxy mistery box (z fold 7/flip 7)

Mr Pepe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som venter på bestillingen sin ? De forteller at mobilen blir sendt mellom 14-17 juli men virker som den blir sendt 17 iogmed at forhåndsbestillingen er  ferdig den 17.  Ganske tull av power  å skrive at man blir en av de første til å få mobilen i tillegg. 

Jeg har bestilt en z fold 7 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ja, bare for å oppklare litt mer her 

POWER lanserte da mistery boxen med info om at man blir en av de første til å motta neste galaxy , hvor av nå er leveringstiden utsatt til 21 juli, samt så er mobilen på lager i de fleste butikkene nå. De nekter også å endre leveringsmåte for å plukke opp mobilen i butikk.  Ekstremt irriterende å måtte vente unødvendig 🥲

Skrevet

Power og kundeservice er jo ikke akkurat to ord som bør ytres i samme setning da. Dumt at det gikk ut over deg. Sånn har mine opplevelser med Power vært ganske mange ganger dessverre.

• Liker 2
Skrevet
Sharpings skrev (19 timer siden):

Power og kundeservice er jo ikke akkurat to ord som bør ytres i samme setning da. Dumt at det gikk ut over deg. Sånn har mine opplevelser med Power vært ganske mange ganger dessverre.

Ja er helt ræva , anbefaler ingen å kjøpe mistery box hos dem  om man vil mobilen   på lanseringsdatoen  , og alle de  x antall kundebehandlere jeg har snakket med   virket til å kopiere svaret fra forrige kundebehandler og gidder ikke engang høre rundt.   Tragisk. Er vel en grunn til at man ikke får kundeundersøkelse  på chat. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...