lania Skrevet lørdag kl 08:09 Skrevet lørdag kl 08:09 (endret) Tok å laget tabell, gjennom perplexity.ai (uten å sjekket kildene, og tabellen kan potensielt ha mye feil) For meg virker det som at jøde hat ideologi kan ha vært fjernet flere generasjoner, fra de fleste land, bortsatt fra Russiske kontrollerte områder; at Hitler kanskje kan ha blitt påvirket fra folk som ikke enda hadde fjernet dette tanke sporet. Med tanke på Polen, kan en ha behov for å tenke på denne: (+) Da Polen jaget ut jødene – 25 år etter holocaust Jeg er ikke ekspert, men lurer på hva dere vet om temaet. Hva er koblingen mellom manglende evne å fjerne lovverk, Russland, og Hitler. Endret lørdag kl 08:17 av lania 1
Tussi Skrevet lørdag kl 08:26 Skrevet lørdag kl 08:26 lania skrev (16 minutter siden): Tok å laget tabell, gjennom perplexity.ai (uten å sjekket kildene, og tabellen kan potensielt ha mye feil) For meg virker det som at jøde hat ideologi kan ha vært fjernet flere generasjoner, fra de fleste land, bortsatt fra Russiske kontrollerte områder; at Hitler kanskje kan ha blitt påvirket fra folk som ikke enda hadde fjernet dette tanke sporet. Med tanke på Polen, kan en ha behov for å tenke på denne: (+) Da Polen jaget ut jødene – 25 år etter holocaust Jeg er ikke ekspert, men lurer på hva dere vet om temaet. Hva er koblingen mellom manglende evne å fjerne lovverk, Russland, og Hitler. Er ho bare å se på Danmark og Norge det, nesten samtidig, men norsk politi deltok aktivt i forfølgelsen mens danskene reddet nesten alle sine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå