Krig og fred Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Noen på Reddit la ut dette Det hadde vært interessant å se tilsvarende for Egmont sine forum. Både her og på KG er det brukere som både går og kvekker som russisk desinformasjon. 1
BadCat Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli (endret) Nå må man ikke bli paranoid. Det kan finnes norsk-russere uten skummel agenda. Her er market reach for ett av mine prosjekter. Kun 0,3% fra Norge. Kanskje like greit siden det ikke finnes mennesker her. Folk i hopetall som sitter i verdens mest folkerike land og humrer av ei skallet brilleape av et fleskberg fra Norge. Endret 7. juli av BadCat
Krig og fred Skrevet torsdag kl 07:48 Forfatter Skrevet torsdag kl 07:48 (endret) Norsk-russere som poster fra Russland, den var ny, og som utgjør en større andel enn svensker. Putinister finnes over alt, tydeligvis. Endret torsdag kl 07:49 av Krig og fred
Forumansvarlig Skrevet fredag kl 09:14 Skrevet fredag kl 09:14 Jeg har ikken nøyaktige tall slik som her, men sist jeg sjekker er vel omtrent 95% av brukerne på forumet fra Norge, deretter noen % fra USA, så Danmark/Sverige og resten er fordelt på flere land da det er så få at det ikke spesifiseres. 1
Krig og fred Skrevet lørdag kl 10:12 Forfatter Skrevet lørdag kl 10:12 Takk for svar, @Forumansvarlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå