Spillredaksjonen Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Anmeldelse: Dune: Awakening <em>Dune: Awakening</em> er et overlevelsesspill med akkurat nok krydder til å skape en fornøyelig opplevelse. Les hele saken på Gamer.no» 1
Vikingfinger Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Håper dette kommer til Xbox fortest mulig så jeg får spille det 1
Tåka Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Vikingfinger skrev: Håper dette kommer til Xbox fortest mulig så jeg får spille det Ja du kommer ikke til å angre beste spillet jeg har spilt på mange år! 1
BakaBerg Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni (endret) Nå 60 timer inn i spillet og skulle egentlig ikke kjøpe det. Jeg hater multiplayer survival spill (alltid så mye cheating og griefers), og MMO type spill syns jeg som regel er kjedelig. Men jeg elsker Dune universet, og Villeneuve sine filmer er en av mine alltime favorittfilmer. Dette spillet traff så hardt for meg. Har vel 50 timer solo og fikk nettopp craftet meg thopter helt solo. Nå slått meg sammen med venner. Det er veldig gøy. Overraskende nok er det et brukanes singleplayer spill her med bra story Endret 28. juni av BakaBerg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå