Gå til innhold

Rasende og fortvilte kunder: – Oppleves som utpressing


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, de gikk konkurs, problemet er jo at salg av hardware når en topp og deretter faller fortjenesten uten at utgiftene for og drifte løsningen faller tilsvarende. Og slike proprietære løsninger er generelt bare søppel, i praksis eier du ikke noe av det du har kjøpt, hjelper ikke noe og snakke om åpenhet og åpne protokoller når man velger og kjøre proprietære løsninger over f.eks Zigbee.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...