Gå til innhold

Sniktitt: Redd ditt eget korallrev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Interessant koral...jeg mener moral. Uten å blande for mye politikk inn i det, så håper jeg spillet også hinter til hva man kan gjøre på forskjellige nivåer for å bevare korallrevene. Gjerne som et notis i spillet over hva som skjer hvis sånn og sånn havnet i vannet, og gjennom spillmekanikkene blir fortalt hvordan man kan unngå det.

Jeg har vært på jakt etter et relativt enkelt "byplanlegger"-spill en stund nå, men oof, jeg skjønner dette ikke er noe for meg.

"Du som liker å lage elegante menneskelige byer og systemer med ting på rett linje bør nok gå et annet sted."

...Jeg liker "kubisk" design alt for mye. ^^ Rette, enkelt oversiktlige konstruksjoner er min klare preferanse, så jeg foretrekker så absolutt funksjon over form. "Effektivt", for å beskrive det med ett ord.

Naturens egen logikk kan synes kaotisk ved første (og andre) øyeblikk, men ved nærmere undersøkelser er den ekstremt logisk. Og også ekstremt komplisert. Men samtidig noe menneskene i mange tilfeller virkelig kunne lære noe av - med unntak av hvordan lupinen i hagen vår sprer seg når jeg prøver å fjerne alt sammen. Den har en effektivitet jeg gjerne kunne vært forruten, og etter 2 år er jeg nå 2 steg unna parafinen...

Anno og tilsvarende er for komplisert. Jeg ønsker noe enklere (enklest mulig, gjerne med masse håndholding) for å finne ut om sjangeren er noe for meg. Prøver å få solgt kontoen min og komme meg vekk fra League of Legends, så søker noe alternativt som også vil sluke timer, men da med spilling alene / PvE.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...