Spillredaksjonen Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Zelda-filmen trenger mer tid Utsettes med noen uker. Les hele saken på Gamer.no»
PaladinNO Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni (endret) Uten å vite noe som helst om filmen så er det 2 ting som må være på plass for meg: - Ingen live-action. Activision rotet det nok til med Warcraft-filmen. - Ingen "prequel" eller parallellhistorie. Personlig smak - ser igjen på Warcraft-filmen. Hvis de holder seg til "godkjent" (canon) historie og er animert i dette tilfellet, så er resten ikke så nøye for meg. Da skal filmen sees, og jeg skal henge opp en lapp med [IKKE FORSTYRR!!!] på døren. Kjenner ikke så mye til Zelda-universet. Har lest noe manga, men har ikke spilt hele NES-originalen eller rørt SNES-spillet, men jeg har spilt Ocarina of Time (Nintendo64), men jeg sporet av etter det. Majora's Mask falt ikke i min smak. Men jeg ser frem til filmen. Jeg liker å ikke ha en forhåndsmening før jeg ser noe for første gang. Og med fare for å provosere eieren av stedet med en meme ( ) : EDIT: Tenker jeg tar et skjermbilde i tilfelle GGanondorf føler en uskyldig meme skaper problemer i Myrule. Endret 10. juni av PaladinNO
Chaos_Niddhogg Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni PaladinNO skrev: Uten å vite noe som helst om filmen så er det 2 ting som må være på plass for meg: - Ingen live-action. Activision rotet det nok til med Warcraft-filmen. - Ingen "prequel" eller parallellhistorie. Personlig smak - ser igjen på Warcraft-filmen. Hvis de holder seg til "godkjent" (canon) historie og er animert i dette tilfellet, så er resten ikke så nøye for meg. Da skal filmen sees, og jeg skal henge opp en lapp med [IKKE FORSTYRR!!!] på døren. Kjenner ikke så mye til Zelda-universet. Har lest noe manga, men har ikke spilt hele NES-originalen eller rørt SNES-spillet, men jeg har spilt Ocarina of Time (Nintendo64), men jeg sporet av etter det. Majora's Mask falt ikke i min smak. Men jeg ser frem til filmen. Jeg liker å ikke ha en forhåndsmening før jeg ser noe for første gang. Og med fare for å provosere eieren av stedet med en meme ( ) : EDIT: Tenker jeg tar et skjermbilde i tilfelle GGanondorf føler en uskyldig meme skaper problemer i Myrule. Filmen blir live action....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå