Spillredaksjonen Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Neste Call of Duty annonsert Her er Black Ops 7. Les hele saken på Gamer.no»
Gruff Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Var me ikkje lova eit nytt infinity ward-spel med DMZ 2.0? Hadde gleda meg. Trayarch eksisterer vel kun for å melka merkevaren COD.
Gringorilla Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Gruff skrev: Var me ikkje lova eit nytt infinity ward-spel med DMZ 2.0? Hadde gleda meg. Trayarch eksisterer vel kun for å melka merkevaren COD. Treyarch har da vel vært den beste COD-utvikleren hele veien etter orignale Modern Warfare 2? Med det sagt, så er jeg ikke akkurat supergira på akkurat dette. Lukter Advanced Warfare lang vei. Dog håper jeg det blir nærmere Black Ops 3.
Paxville Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni (endret) Gruff skrev (På 8.6.2025 den 21.59): Var me ikkje lova eit nytt infinity ward-spel med DMZ 2.0? Hadde gleda meg. Trayarch eksisterer vel kun for å melka merkevaren COD. Dette blir ikke før til neste år, er vel spådd mot slutten av 2026. Har selv ekstremt store forventninger til DMZ 2.0. Sitat Treyarch har da vel vært den beste COD-utvikleren hele veien etter orignale Modern Warfare 2? Eh, nei. Inifinity Ward uten tvil. Endret 10. juni av Paxville
Paxville Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni (endret) Det er ingenting annet enn neste spill fra Infinity Ward å se frem til nå i COD serien. Har selv hoppet glatt over MW3, BO6 og det blir heller ikke noe BO7. Endret 22. juni av Paxville
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå