Trulss Skrevet onsdag kl 12:27 Skrevet onsdag kl 12:27 Hører stadig flere og flere klage over ekko under samtaler, meg selv inkludert. Det er ikke konstant ekko men det kommer periodevis under en samtale hvor jeg hører meg selv. Har testet litt ut med en venn og ingen har VoWIFI aktivert. Begge har Telenor, og vi har konkludert med at hans nye telefon er noe dårlige greier. VoLTE er aktivert på alle telefoner. Samtidig er det flere og flere som klager over ekko når de ringer til meg. Jeg har også ny telefon men involverte telefoner har ingen like komponenter (Samsung S22, Pixel 6a, Honor 200 Smart, Sony). Personen med Pixel forteller at flere vedkommende snakker med klager. Det samme gjelder personen som har Honor. Har feilsøkt litt med chatgpt og det konstateres feil i enten ringe-appen eller hos operatør, og sier det kan være feil i konfigurering av VOLTE, dårlige signaler eller feil i ringe-app. Jeg tror også at feilen ligger enten i app eller hos operatør. Det kan sies at jeg ikke alltid bruker Talkmore men også ICE, og feilen er hos begge. Vil det da si at feilen ligger i ringe-appen på telefonene våre?
tsetsefluen Skrevet onsdag kl 12:42 Skrevet onsdag kl 12:42 Dårlige signaler tipper jeg. Har hatt av og til ekko under samtaler med både diverse Sony og Samsung-telefoner. Jeg benytter Telia
Trulss Skrevet onsdag kl 12:50 Forfatter Skrevet onsdag kl 12:50 tsetsefluen skrev (2 minutter siden): Dårlige signaler tipper jeg. Har hatt av og til ekko under samtaler med både diverse Sony og Samsung-telefoner. Jeg benytter Telia Dette tviler jeg på da jeg opplever dette hos både ICE og Telenor, og problemene har startet nå i de siste to måneder. Dessuten gjelder det ikke kun hos meg. Kan nevne at jeg har fri sikt til et hav av basestasjoner fra alle operatører. I tillegg til de to nevnte operatørene har jeg også brukt to forskjellige mobiler. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå