Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Finne kjærligheten fra Baltikum

Gjest 3838f...6cb

Anbefalte innlegg

Gjest 3838f...6cb
Skrevet

Jeg leste nylig noe om at kvinneandelen i Baltikum (Latvia, Litauen, Estland) er mellom 13-18% høyere enn andelen menn i de landene.

Er det noen som har hatt suksess i å finne kjærlighet derfra?

Jeg har ikke hatt hell på tjenester som Match, Sukker, Møteplassen, Tinder, og mange andre datingsider.

Men jeg frykter litt for at det kan finnes veldig mange svindlere rundt i disse landene. Jeg har vært ute for svindlere (heldigvis ikke bitt på kroken).

Anonymous poster hash: 3838f...6cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gjest 3838f...6cb skrev (45 minutter siden):

Jeg leste nylig noe om at kvinneandelen i Baltikum (Latvia, Litauen, Estland) er mellom 13-18% høyere enn andelen menn i de landene.

Er det noen som har hatt suksess i å finne kjærlighet derfra?

Jeg har ikke hatt hell på tjenester som Match, Sukker, Møteplassen, Tinder, og mange andre datingsider.

Men jeg frykter litt for at det kan finnes veldig mange svindlere rundt i disse landene. Jeg har vært ute for svindlere (heldigvis ikke bitt på kroken).

Anonymous poster hash: 3838f...6cb

Ikke vært i et forhold med ei fra disse landene. Men det finnes sykt mange litauske damer i Norge. Mitt inntrykk av dem er at de er veldig reserverte og vansklig å komme inn på (selv vell mye for til og med en nordmann). Men ganske hyggelige damer sånn egentlig, selv om de er ganske trauste. Utsenemessige er de også helt ok, men på generelt grunnlag er slaviske kvinner mer vakre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...