Spillredaksjonen Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Oppfordrer til mikrotransaksjonskjøp midt i kampen Call of Duty-fans er ikke imponert. Les hele saken på Gamer.no»
Shaddiz Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Det er jo berre å ikkje klikke på dei?? Har ingen problemer med å velge den loadout'en eg trenger til diverse kart .. uten å bli tiltrukket til å kjøpe nokke...
joandreas Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni (endret) Når sjefene alltid vil gjøre det regnskapskvartalet det beste. Om så Bobby kotick så gjorde mye av jobben. https://www.amazon.com/Play-Nice-Future-Blizzard-Entertainment/dp/1538725428 Endret 2. juni av joandreas
JornHansen Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Jeg elsket dette spillet og ga det en glødende anmeldelse på spillhistorie.no. Så kom den sesongen rundt juletider da de var frekke nok til å bruke AI genererte bilder (og muligens skins). Jeg slutta å spille det da. Rett og slett boikott. Nå har de nådd et nytt lavmål og burde skamme seg hele veien til banken. 2
Han-solo12 Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Fy og f.. Det tar kaka as. Jeg synes vi blir påminnet nok om mtx fra før i dette AAA spillet. Men dette er bare kvalmt
Han-solo12 Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Shaddiz skrev: Det er jo berre å ikkje klikke på dei?? Har ingen problemer med å velge den loadout'en eg trenger til diverse kart .. uten å bli tiltrukket til å kjøpe nokke... Ja, men det er ikke deg eller meg de sikter på. Det er mennesker med dårlig impulskontroll, gjerne kids. 1
AlpakkaMafakka Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Han-solo12 skrev (4 minutter siden): Shaddiz skrev (5 timer siden): Det er jo berre å ikkje klikke på dei?? Har ingen problemer med å velge den loadout'en eg trenger til diverse kart .. uten å bli tiltrukket til å kjøpe nokke... Ja, men det er ikke deg eller meg de sikter på. Det er mennesker med dårlig impulskontroll, gjerne kids. Unger og hvaler, spesielt hvordan de priser forskjellige skins. Eksempelvis Diablo IVs crossover med Berserk som ville kostet deg det dobbelte av hva spillet selv koster om man ville ha hele pakken. De tjener fett på dette så ingen grunn til å kutte det ut. Og vi kan vel ikke lenger håpe på at unger og hvaler vil ha noen impulskontroll eller bry seg.
Aspiranten Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Dette vil fortsette så lenge folk kjøper, og spiller denne typen spill. Jeg unngår de. 1
Roger B84 Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Shaddiz skrev: Det er jo berre å ikkje klikke på dei?? Har ingen problemer med å velge den loadout'en eg trenger til diverse kart .. uten å bli tiltrukket til å kjøpe nokke... Er det derfor bedrifter bruker milliarder på reklame fordi mennesker har god impulskontroll? Dritt lei folk som hele tiden skal forsvare disse kapitaltiske iglene som går over lik for å få kloa i pengene dine. 1
Crooked Cracker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni 'Midt i kampen' er noe misvisende da en ikke blir direkte avbrutt i kanpens hete, om en ikke selv går inn på loadouts for å dille. Mye større problemer med spillet er juksing, spawns og svett matchmaking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå