Gå til innhold

Oppfordrer til mikrotransaksjonskjøp midt i kampen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er jo berre å ikkje klikke på dei?? Har ingen problemer med å velge den loadout'en eg trenger til diverse kart .. uten å bli tiltrukket til å kjøpe nokke...
Skrevet

Jeg elsket dette spillet og ga det en glødende anmeldelse på spillhistorie.no. Så kom den sesongen rundt juletider da de var frekke nok til å bruke AI genererte bilder (og muligens skins). Jeg slutta å spille det da. Rett og slett boikott. Nå har de nådd et nytt lavmål og burde skamme seg hele veien til banken.

• Liker 2
Skrevet
Shaddiz skrev:
Det er jo berre å ikkje klikke på dei?? Har ingen problemer med å velge den loadout'en eg trenger til diverse kart .. uten å bli tiltrukket til å kjøpe nokke...
Ja, men det er ikke deg eller meg de sikter på. Det er mennesker med dårlig impulskontroll, gjerne kids.
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Han-solo12 skrev (4 minutter siden):
Shaddiz skrev (5 timer siden):

Ja, men det er ikke deg eller meg de sikter på. Det er mennesker med dårlig impulskontroll, gjerne kids.

Unger og hvaler, spesielt hvordan de priser forskjellige skins. Eksempelvis Diablo IVs crossover med Berserk som ville kostet deg det dobbelte av hva spillet selv koster om man ville ha hele pakken. De tjener fett på dette så ingen grunn til å kutte det ut. Og vi kan vel ikke lenger håpe på at unger og hvaler vil ha noen impulskontroll eller bry seg.

Skrevet
Shaddiz skrev:
Er det derfor bedrifter bruker milliarder på reklame fordi mennesker har god impulskontroll? Dritt lei folk som hele tiden skal forsvare disse kapitaltiske iglene som går over lik for å få kloa i pengene dine.
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

'Midt i kampen' er noe misvisende da en ikke blir direkte avbrutt i kanpens hete, om en ikke selv går inn på loadouts for å dille. Mye større problemer med spillet er juksing, spawns og svett matchmaking.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...