Karltorbj Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Maskinfører skrev (3 minutter siden): Lå inne jeg for høyt blodtrykk resultatet var hjertesvikt og nyresvikt 14 dager på sykehus 240 i blodtrykk Den hoertes heftig ut. Jeg gikk i ti aar, uten aa ta blodtrykkmedisin. noe jeg burde ha gjort og fikk for stort hjerte, som skapte ubehag, samme som TS. beskriver. Ble lurt i meg, en antabus, uten at jeg visste det, i oesten. Naar jeg en god stund etterpaa, kom til Bangkok og gikk paa sykehuset, ble legen, helt sjokkert, naar han saa blodtrykket mitt. Har faatt roet det naa. Hvilepulsen er fin og det er lenge siden jeg hadde noe ubehag. 🙂 1
Maskinfører Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Karltorbj skrev (18 minutter siden): Den hoertes heftig ut. Jeg gikk i ti aar, uten aa ta blodtrykkmedisin. noe jeg burde ha gjort og fikk for stort hjerte, som skapte ubehag, samme som TS. beskriver. Ble lurt i meg, en antabus, uten at jeg visste det, i oesten. Naar jeg en god stund etterpaa, kom til Bangkok og gikk paa sykehuset, ble legen, helt sjokkert, naar han saa blodtrykket mitt. Har faatt roet det naa. Hvilepulsen er fin og det er lenge siden jeg hadde noe ubehag. 🙂 Gikk 21 år før jeg målte mitt ja var heftig det 😀 1 uke på overvåkninga og en uke på nyrepost og må gå på medisin resten av livet og mulig nyretransplantasjon
Gjest Slettet-3Av90J Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Det er bare en måte å unngå trøbbel med alkohol: hold deg unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå