Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kan ikke nyte alkohol lenger på grunn av voldsom hjertebank

Gjest f8c13...fdb

Anbefalte innlegg

Skrevet
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Lå inne jeg for høyt blodtrykk resultatet var hjertesvikt og nyresvikt 14 dager på sykehus 240 i blodtrykk 

Den hoertes heftig ut.

Jeg gikk i ti aar, uten aa ta blodtrykkmedisin. noe jeg burde  ha gjort og fikk for stort hjerte, som skapte ubehag, samme som TS. beskriver.

Ble lurt i meg, en antabus, uten at jeg visste det, i oesten.

Naar jeg en god stund etterpaa, kom til Bangkok og gikk paa sykehuset, ble legen, helt sjokkert, naar han saa blodtrykket mitt.

Har faatt roet det naa. Hvilepulsen er fin og det er lenge siden jeg hadde noe ubehag. 🙂

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Karltorbj skrev (18 minutter siden):

Den hoertes heftig ut.

Jeg gikk i ti aar, uten aa ta blodtrykkmedisin. noe jeg burde  ha gjort og fikk for stort hjerte, som skapte ubehag, samme som TS. beskriver.

Ble lurt i meg, en antabus, uten at jeg visste det, i oesten.

Naar jeg en god stund etterpaa, kom til Bangkok og gikk paa sykehuset, ble legen, helt sjokkert, naar han saa blodtrykket mitt.

Har faatt roet det naa. Hvilepulsen er fin og det er lenge siden jeg hadde noe ubehag. 🙂

Gikk 21 år før jeg målte mitt ja var heftig det 😀 1 uke på overvåkninga og en uke på nyrepost og må gå på medisin resten av livet og mulig nyretransplantasjon 

Gjest Slettet-3Av90J
Skrevet

Det er bare en måte å unngå trøbbel med alkohol: hold deg unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...