Gå til innhold

En får ikke jobb hvis en ikke er villig til å bruker AI på jobb, i følge Tangen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vokteren skrev (Akkurat nå):

Feil svar.
Pedagogikk handler om kunsten om å overføre kompetanse og målforståelse til en gruppe som ikke tilhører pedagogens eget miljø.

Du beviser bare mitt poeng, du funker virkelig ikke opp mot andre mennesker.

Hvis du ikke evner å skjønne, oppsøk en psykiater eller noe

Du snakker om pedagogikk, men du hadde blitt erklært uskikket og nektet jobb i vgs med slik atferd 😐

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
lania skrev (9 minutter siden):

Du beviser bare mitt poeng, du funker virkelig ikke opp mot andre mennesker.

Hvis du ikke evner å skjønne, oppsøk en psykiater eller noe

Du snakker om pedagogikk, men du hadde blitt erklært uskikket og nektet jobb i vgs med slik atferd 😐

Hvis du forsøker å overføre kompetanse via hjelpeløst norsknivå, rørete resonnementer, engelske forkortelser og sære faguttrykk, vil du nok ikke oppnå noe særlig.
Å bli fornærmet over å få realitetene presentert, gjør ikke kommunikasjonen bedre…

• Liker 1
Skrevet
Vokteren skrev (1 time siden):

Hvis du forsøker å overføre kompetanse via hjelpeløst norsknivå, rørete resonnementer, engelske forkortelser og sære faguttrykk, vil du nok ikke oppnå noe særlig.
Å bli fornærmet over å få realitetene presentert, gjør ikke kommunikasjonen bedre…

Du tror jeg skriver innlegg for å overføre kompetanse? I så fall misoppfatter du en hel del

• Liker 1
Skrevet
lania skrev (1 time siden):

Du tror jeg skriver innlegg for å overføre kompetanse? I så fall misoppfatter du en hel del

Så du skriver innlegg uten mål og mening, kun for å notere ned det som kverner rundt i hodet ditt ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...