lania Skrevet 8. juni Forfatter Skrevet 8. juni Vokteren skrev (Akkurat nå): Feil svar. Pedagogikk handler om kunsten om å overføre kompetanse og målforståelse til en gruppe som ikke tilhører pedagogens eget miljø. Du beviser bare mitt poeng, du funker virkelig ikke opp mot andre mennesker. Hvis du ikke evner å skjønne, oppsøk en psykiater eller noe Du snakker om pedagogikk, men du hadde blitt erklært uskikket og nektet jobb i vgs med slik atferd 😐 1
Vokteren Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni lania skrev (9 minutter siden): Du beviser bare mitt poeng, du funker virkelig ikke opp mot andre mennesker. Hvis du ikke evner å skjønne, oppsøk en psykiater eller noe Du snakker om pedagogikk, men du hadde blitt erklært uskikket og nektet jobb i vgs med slik atferd 😐 Hvis du forsøker å overføre kompetanse via hjelpeløst norsknivå, rørete resonnementer, engelske forkortelser og sære faguttrykk, vil du nok ikke oppnå noe særlig. Å bli fornærmet over å få realitetene presentert, gjør ikke kommunikasjonen bedre… 1
lania Skrevet 8. juni Forfatter Skrevet 8. juni Vokteren skrev (1 time siden): Hvis du forsøker å overføre kompetanse via hjelpeløst norsknivå, rørete resonnementer, engelske forkortelser og sære faguttrykk, vil du nok ikke oppnå noe særlig. Å bli fornærmet over å få realitetene presentert, gjør ikke kommunikasjonen bedre… Du tror jeg skriver innlegg for å overføre kompetanse? I så fall misoppfatter du en hel del 1
Vokteren Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni lania skrev (1 time siden): Du tror jeg skriver innlegg for å overføre kompetanse? I så fall misoppfatter du en hel del Så du skriver innlegg uten mål og mening, kun for å notere ned det som kverner rundt i hodet ditt ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå